Loading...

میزو 16s پرو به صورت رسمی معرفی شد

میزو 16s پرو به صورت رسمی معرفی شد
شرکت میزو از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. قدرت گوشی میزو 16s پرو توسط چیپست اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود.

میزو 16s پرو به عنوان پرچمدار جدید سازنده خود از راه رسید. این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه با میزو 16s است، گوشی که در ماه مه سال جاری میلادی معرفی شد. میزو 16s پرو نسبت به نسخه استاندارد خود به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز شده و همچنین اولین پرچمدار میزو با دوربین اصلی سه گانه محسوب می‌شود. این اسمارت فون به پنل شیشه‌ای در بخش جلویی و پشتی خود مجهز شده که توسط یک فریم فلزی به یکدیگر متصل شده‌اند. ضخامت میزو 16s پرو برابر با 7.65 میلی‌متر بوده و وزن آن به 166 گرم می‌رسد.

این پرچمدار میزو به صفحه نمایش 6.2 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز شده که دارای نسبت تصویر 18.6:9 است. این دستگاه فاقد بریدگی نمایشگر است؛ با این حال از حاشیه‌های کمی در اطراف صفحه نمایش خود بهره می‌برد. نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارن فون به 91.53 درصد می‌رسد که بی‌نظیر است. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی پلاس بوده و زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. عملکرد این اسکنر در مقایسه با سنسور مورد استفاده در میزو 16 اس، 25 درصد بهبود پیدا کرده است. پنل مورد استفاده برای این گوشی هوشمند قادر به پوشش 96.1 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 و پوشش 106 درصدی گاموت رنگی NTSC بوده و روشنایی آن به 430 نیت می‌رسد.

قدرت میزو 16s پرو توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 پلاس تامین می‌شود. این چیپست دارای 8 هسته پردازشی با فرکانس 2.96 گیگاهرتز است. این گوشی هوشمند در نسخه‌های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. انرژی این دستگاه میزو توسط یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 24 واتی است. روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال است. سنسورهای دیگر دوربین اصلی، 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی اولترا واید است. اطراف سنسور سوم حلقه‌ای از فلاش LED به چشم می‌خورد.

دوربین اصلی این اسمارت فون از ویژگی‌های مختلفی مانند Smart Night Scene، پرتره، تشخیص صحنه، HDR و ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و به صورت 60 فریم بر ثانیه بهره می‌برد. در جلوی این گوشی هوشمند میزو یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته که از هوش مصنوعی برای حالت Beauty استفاده می‌کند. این دستگاه از قابلیت شناسایی چهره برای آنلاک قفل نیز بهره می‌برد. میزو 16s پرو به صورت پیش فرض به اندروید 9 پای مجهز شده است. کاربران در آینده نزدیک به رابط کاربری Flyme 8 UI دسترسی پیدا می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE، بلوتوث 5.0، پورت USB-C و GPS دو فرکانس اشاره کرد.

میزو 16s پرو در نسخه‌های مختلف وارد بازار می‌شود که قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

  • 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 376 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 418 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی: 460 دلار

پیش فروش این اسمارت فون از امروز در کشور چین آغاز شده و در رنگ‌های سفید، مشکی، سبز و Dreamy Unicorn قابل سفارش است. میزو 16s پرو از تاریخ 31 اوت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با عرضه جهانی این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده است.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها