Loading...

گوشی‌های سری اوپو Reno2 از راه رسیدند

گوشی‌های سری اوپو Reno2 از راه رسیدند
شرکت اوپو از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. گوشی‌های سری اوپو Reno2 دارای دوربین اصلی چهارگانه هستند.

شرکت اوپو سه گوشی هوشمند جدید از سری Reno را معرفی کرد. اوپو Reno2 فاصله بین گوشی‌های Reno و Reno 10x Zoom را پر می‌کند، البته به دوربین پریسکوپی مجهز نشده است. د‌و دستگاه دیگر شباهت زیادی به نسخه اصلی اوپو Reno دارند. اوپو برای تمام این اسمارت فون‌ها صفحه نمایش 6.5 اینچی با فناوری امولد در نظر گرفته است. این محصولات از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برند و انرژی آن‌ها توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این محصولات از فناوری شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 پشتیبانی می‌کنند و توسط فروشگاه‌های مختلف در کشور هند به فروش می‌رسند.

اوپو  Reno2

سنسور اصلی دوربین این گوشی هوشمند، 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 بوده که دارای دریچه دیافراگم f/1.7 است. این دستگاه برخلاف نسخه اصلی خود از لرزشگیر اپتیکال به همراه ویژگی Ultra Steady Video بهره می‌برد. در کنار این سنسور یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 116 درجه قرار دارد. سنسور سوم 13 مگاپیکسلی بوده و به صورت تله فوتو در نظر گرفته شده است. این سنسور دارای قابلیت زوم هیبریدی 5 برابری است. در حال حاضر شرکت اوپو در رابطه با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال این دوربین اطلاعاتی منتشر نکرده؛ با این حال انتظار می‌رود 3x باشد. یک سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم دوربین اصلی این اسمارت فون را همراهی می‌کند که کیفیت تصاویر پرتره را افزایش می‌دهد.

نمایشگر 6.5 اینچی امولد این دستگاه نسبت به گذشته بزرگتر شده و بر اساس ادعای اوپو، نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند برابر با 93.1 درصد است. دوربین سلفی این دستگاه پاپ اپ و از نوع Shark Fin است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اوپو Reno2 در مدت زمان 0.8 ثانیه آماده به کار شده و از بوکه برای فیلم‌برداری پشتیبانی ‌می‌کند. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 730G تامین می‌شود که 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. نسخه قبلی این محصول به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز شده و در دو نسخه با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود قدرت گرافیکی این گوشی هوشمند اوپو افزایش زیادی را تجربه کند.

ظرفیت باتری گوشی اوپو Reno2 در مقایسه با گذشته با افزایش کمی به 4000 میلی آمپر ساعت رسیده است. این دستگاه از فناوری شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با گذشته تغییری نکرده است. این اسمارت فون از تاریخ 20 سپتامبر سال جاری و با قیمت 515 دلار وارد بازار خواهد شد.

اوپو  Reno2 Z

این دستگاه مانند برادر خود به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز شده اما فاقد لرزشگیر اپتیکال است (همچنان شاهد حضور ویژگی Ultra Steady Video در آن هستیم). در این دوربین سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید وجود دارد؛ با این حال د‌و سنسور دیگر 2 مگاپیکسلی‌ برای ثبت تصاویر پرتره است. یکی از این سنسورها قادر به ثبت تصاویر رنگی و دیگری تصاویر مونوکروم است. در بخش جلویی این دستگاه شاهد قرارگیری صفحه نمایش 6.53 اینچی با فناوری AMOLED هستیم که حاشیه‌های بیشتری در مقایسه با برادر خود دارد. نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارت فون به 91.6 درصد می‌رسد. این دستگاه به جای مکانیزم شارک فین، از دوربین سلفی پاپ اپ استاندارد بهره می‌برد که یک سنسور 16 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

قدرت گوشی اوپو Reno2 Z توسط چیپست مدیاتک هلیو P90 تامین می‌شود. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 3.0 است. این اسمارت فون که قیمتی برابر با 420 دلار دارد، از تاریخ 6 سپتامبر وارد بازار کشور هند می‌شود.

اوپو Reno2 F

این دستگاه برای سنسور اصلی دوربین پشتی خود دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی است؛ با این حال این سنسور توسط سونی تولید نشده و انتظار می‌رود ساخته شرکت سامسونگ باشد. سنسورهای دیگر تفاوتی با دوربین اوپو Reno2 Z ندارد و شامل سنسورهای 8، 2 و 2 مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند چینی می‌توان به چیپست هلیو P70، رم 8 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش امولد 6.53 اینچی، دوربین سلفی پاپ اپ 16 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت اوپو Reno2 F منتشر نشده؛ با این حال کاربران می‌توانند آن را در ماه نوامبر خریداری کنند

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها