Loading...

ال جی G8X ThinQ مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

ال جی G8X ThinQ مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد
ال جی G8X ThinQ مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد



شرکت کره‌ای ال جی در نمایشگاه IFA 2019 از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ال جی G8X ThinQ دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است.

ال جی G8X ThinQ به عنوان نسخه بروز شده ال جی G8 ThinQ از راه رسید. این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده و ال جی برای آن نسخه بهبودیافته قاب DualScreen را در نظر گرفته است. این اسمارت فون در مقایسه با ال جی V50 ThinQ دارای صفحه نمایش بزرگتری است. ال جی G8X ThinQ از نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد که دارای برش قطره‌ای است. ال جی سنسور اثر انگشت این محصول را درون نمایشگر تعبیه کرده است. جدیدترین پرچمدار ال جی فاقد دوربین سلفی ToF بوده که به معنای عدم پشتیبانی آن از ژست های حرکتی با نام Hand ID است.

قدرت ال جی G8X ThinQ را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می‌کند که توسط 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در صورتی که کاربر به حافظه بیشتری نیاز داشته باشد می‌تواند از کارت حافظه خارجی استفاده کند. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و ال جی برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری ال جی UX 9.0 را در نظر گرفته است. روی پنل پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با چیدمان افقی هستیم که در کنار آن فلاش LED به چشم می خورد.

سنسور اصلی دوربین این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و همچنین از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. سنسور دوم 13 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 136 درجه است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنند. ال جی G8X ThinQ از استاندارد نظامی MIL-STD 810G و IP68 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین سقوط از ارتفاع کم است. نمایشگر این دستگاه توسط گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. ال جی جدیدترین پرچمدار خود را به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و DAC چهارگانه مجهز کرده است.

همراه با این گوشی هوشمند، شرکت ال جی از نسخه بهبودیافته قاب Dual Screen  نیز رونمایی کرده است. این قاب دارای یک نمایشگر 6.4 اینچی درون خود مشابه با ال جی G8X ThinQ بوده و روی آن نیز یک صفحه نمایش 2.1 اینچی OLED مونوکروم قرار دارد. لولای 360 درجه‌ای این قاب به کاربران اجازه می‌دهد که آن را در زوایا مختلف قرار دهند. کاربران می‌توانند در زمان اجرای بازی از نمایشگر این قاب به عنوان گیم پد استفاده کنند و در هنگام تایپ، آن را تبدیل به یک کیبورد کنند. این قاب فاقد باتری بوده و برای تامین انرژی خود از باتری ال جی G8X ThinQ استفاده می‌کند. وزن این گوشی هوشمند و قاب Dual Screen به ترتیب برابر با 192 و 134 گرم است.

در حال حاضر قیمت و همچنین تاریخ عرضه ال جی G8X ThinQ از سوی سازنده آن مشخص نشده است. انتظار می‌رود این اسمارت فون از اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار شود. ال جی جدیدترین پرچمدار خود را در کشور کره جنوبی با نام ال جی V50S ThinQ به فروش می‌رساند.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها