Loading...

گوشی آنر پلی 3e با قیمت 99 دلار رونمایی شد

گوشی آنر پلی 3e با قیمت 99 دلار رونمایی شد
شرکت آنر از یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید رونمایی کرد. آنر پلی 3e دارای نمایشگر 5.71 اینچی است.

در اوایل ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند آنر پلی 3 در کشور چین بودیم. در همان زمان اطلاعاتی در رابطه با نسخه مینی این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. حال امروز این شرکت چینی از گوشی آنر پلی 3e رونمایی کرده است. این دستگاه علاوه بر طراحی زیبا، از مشخصات فنی مناسبی نیز بهره می‌برد و با قیمت بسیار کمی به فروش می‌رسد. این دستگاه به صفحه نمایش 5.71 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می‌برد. قدرت این اسمارت فون توسط پردازنده مدیاتک هلیو P22 تامین می‌شود.

گوشی آنر پلی 3e در نسخه‌های مختلف مجهز به 2/3 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. این دستگاه از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 به چشم می‌خورد و تصاویر سلفی کاربران توسط یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 ثبت می‌شود. روی این دستگاه شرکت آنر سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 نصب شده است. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی بوده که تفاوتی با دیگر گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار ندارد.

این گوشی هوشمند از شبکه ارتباطی 4G VoLTE، بلوتوث 4.2، وای فای 802.11b/g/n، GPS، GLONASS، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دو سیمکارت و پورت microUSB بهره می‌برد. لازم به ذکر است؛ این دستگاه دارای سه درگاه است، بنابراین می‌توان از دو سیمکارت و کارت حافظه خارجی به صورت همزمان استفاده کرد که یک مزیت محسوب می‌شود. آنر پلی 3e دارای بدنه دو رنگ است و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این اسمارت فون در دو نسخه با 2/3 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود که به ترتیب قیمتی برابر با 99 و 127 دلار دارند.

منبع: جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها