Loading...

نمایشگر شیائومی می میکس آلفا به دور گوشی پیچیده شده است؟

نمایشگر شیائومی می میکس آلفا به دور گوشی پیچیده شده است؟
پس از انتشار تصویر تبلیغاتی شیائومی از نمایشگر خمیده می میکس آلفا، حالا رندرهایی منتشر شده که از احتمال پیچیده شدن پنل نمایش این گوشی از سمت جلو به قاب پشتی خبر می‌دهد.

استفاده از نمایشگر آبشاری این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده و علاوه بر Vivo NEX 3 و میت ۳۰ پرو هوآوی حالا به نظر می‌رسد که باید شاهد گوشی‌های بیشتری با این شکل و شمایل باشیم. این که ترند مذکور با چه استقبالی از سوی کاربران مواجه شود هنوز مشخص نیست، اما شیائومی یک گام فراتر گذاشته و دست به نوآوری تازه‌ای در این زمینه زده است.

این شرکت روز ۲ مهر قرار است مراسم بزرگی برگزار و از چند محصول تازه از جمله گوشی جدید Mi Mix رونمایی کند؛ موبایلی که به گفته خود این شرکت نسبت صفحه به بدنه آن بیش از ۱۰۰ درصد است. در نتیجه می‌توانیم انتظار دستگاهی را داشته باشیم که با طراحی جدیدش به نحوی بتواند نسبت صفحه به بدنه را از مرز ۱۰۰ درصد فراتر ببرد. این شرکت دیروز با انتشار تصویری تبلیغاتی نشان داد که حداقل یک طرف موبایل جدید آن‌ها با نمایشگر خمیده پوشانده شده و این احتمال وجود دارد که نمایشگر به سمت عقب برگردانده شده باشد.

بر اساس همین ایده رندرهای طراحی شده که می میکس آلفا را با نمایشگر دو طرفه نشان می‌دهد. این طراحی از نظر فنی کاملا ممکن است و شیائومی قطعا می‌توانید پنلی تولید کند که از روبروی دستگاه آغاز شده و به پشت آن چرخیده باشد. علاوه بر این، با توجه به این که میکس آلفا تاشو نیست و طراحی ایستا دارد، این گوشی هوشمند نسبت به گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هوآوی از پایداری بیشتر برخوردار خواهد بود.

با توجه به شایعاتی که در حال حاضر در سطح اینترنت به گوش می‌رسد، این دستگاه احتمالا از برترین پردازنده موجود کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهد کرد. به‌علاوه، میکس جدید شیائومی ممکن است میزبان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل برایت HMX سامسونگ باشد و در کنار یک یا دو سنسور دیگر از نوع فوق عریض و تله‌فوتو قرار بگیرد.

شیائومی دوم مهر قرار است از Mi 9 Pro 5G هم رونمایی کرد؛ دستگاهی که نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع سوپر آمولد با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. افزون بر این، احتمالا قابلیت شارژ سریع بیسیم ۳۰ واتی هم در این دستگاه قرار داده می‌شود. تلویزیون Mi TV Pro و رابط کاربری MIUI 11 از دیگر محصولاتی هستند که قرار است در این مراسم معرفی شوند.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها