Loading...

سامسونگ امسال موبایل‌های تاشوی بیشتری عرضه خواهد کرد

سامسونگ امسال موبایل‌های تاشوی بیشتری عرضه خواهد کرد
بر اساس گزارش مالی اخیر سامسونگ، این شرکت در نظر دارد که در سال 2020 تعداد تلفن‌های هوشمند تاشوی خود را افزایش دهد تا بتواند جریان درآمدهای خود را حفظ کند.

سامسونگ روز گذشته از گزارش مالی سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد تا مشخص شود که اگرچه وضعیت کلی درآمدزایی این شرکت افت داشته، اما کسب و کار تلفن‌های هوشمند آن‌ها در مسیر خیلی خوبی قرار گرفته است. این غول کره‌ای در بخشی از گزارش خود به برنامه‌های آتی این شرکت برای عرضه موبایل‌های تاشو اشاره می‌کند. 

این ادعا با توجه به گمانه‌زنی‌های قبلی آن‌ها مبنی بر فروش ۵ تا ۶ میلیون گوشی هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۰ منطقی به نظر می‌رسد. پیش‌تر، دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ، تایید کرده بود که آن‌ها در سال ۲۰۲۰ می‌خواهند آمار فروش تلفن‌های هوشمند تاشوی خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

در گزارش جدید این شرکت گفته شده که تمرکز آن‌ها در سال ۲۰۲۰ بر روی موبایل‌های پرچمدار و تاشو خواهد بود. به‌علاوه، سامسونگ با عرضه محصولات نسل پنجمی و معرفی طراحی‌های جدید برای گوشی‌های تاشو خود را از رقبا متمایز خواهد کرد. این شرکت انتظار دارد که این دو گروه از محصولات به حفظ جریان درآمدهای آن‌ها کمک کند.

ما در حال حاضر می‌دانیم که موبایل تاشوی بعدی سامسونگ گلکسی زد فلیپ نام دارد و قرار است در تاریخ ۲۲ بهمن همراه با سری گلکسی اس ۲۰ معرفی شود. این دستگاه از طراحی صدفی استفاده می‌کند و مجهز به نمایشگری با شیشه فوق باریک (UTG) است که به دوام بیشتر این گوشی کمک خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی زد فلیپ می‌توانیم به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، دوربین دوگانه ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کنیم.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها