Loading...

Realme X3 با اسنپدراگون +855 و قیمت 330 دلار معرفی شد

Realme X3 با اسنپدراگون +855 و قیمت 330 دلار معرفی شد
تلفن هوشمند جدید ریلمی همان Realme X3 SuperZoom است که این بار بدون لنز پریسکوپ و با تغییرات در بخش دوربین برای گروه دیگری از مخاطبان بازار عرضه می‌شود.

پس از معرفی Realme X3 SuperZoom در اوایل خرداد ماه، حالا نوبت به نسخه عادی این تلفن هوشمند رسیده است. همان طور که از نام این گوشی پیداست، Realme X3 فاقد دوربین پریسکوپ است و به جای آن از یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند بیندازیم.

دیگر تغییر مهم Realme X3 در بخش دوربین سلفی رخ داده؛ جایی که حالا شاهد یک لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی درون حفره‌ای بیضی‌شکل هستیم. به جز این، سایر مشخصات این گوشی با مدل سوپر زوم کاملا مشابه یکدیگر است.

ریلمی X3 از نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. در سمت راست بدنه این گوشی حسگر اثر انگشت قرار گرفته و در قاب عقب دوربین چهارگانه‌ای را می‌بینیم که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری و یک لنز ۲ مگاپیکسلی هم دارد.

موبایل جدید ریلمی ازچیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 استفاده می‌کند. . این گوشی با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI به بازار می‌آید. ظرفیت باتری موبایل مذکور ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

Realme X3 در دو رنگ سفید و آبی عرضه می‌شود و قیمت مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی آن ۳۳۰ دلار است. مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۳۴۳ دلار به فروش می‌رسد، و عرضه آن از تاریخ ۳۰ ژوئن آغاز خواهد شد.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها