Loading...

گزارش: سامسونگ هم از سال آینده شارژر را از جعبه محصولات خود حذف می‌کند

گزارش: سامسونگ هم از سال آینده شارژر را از جعبه محصولات خود حذف می‌کند
بر اساس گزارشی از کره جنوبی، به نظر می‌رسد که به دنبال اپل حالا سامسونگ هم در نظر دارد تا شارژر را از جعبه تلفن‌های هوشمند خود حذف کند تا حداقل بتواند هزینه‌هایش را کاهش دهد.

به دنبال انتشار گزارش‌های متعدد مبنی بر حذف آداپتور شارژر و ایرپاد سیمی از جعبه آیفون ۱۲، حالا گزارش جدیدی که از کره جنوبی به دست آمده که می‌گوید سامسونگ هم عرضه شارژر را در گوشی‌های هوشمند آینده خود متوقف خواهد کرد. البته ظاهرا هنوز چیزی قطعی نشده و این شرکت منتظر است تا واکنش کاربران را ارزیابی نماید.

این غول کره‌ای مدت‌هاست که در نظر دارد تا شارژر را از جعبه تلفن‌های هوشمند خود حذف کند. آن‌ها معتقدند که شارژر موردنیاز کاربران در طول ۱۰ سال گذشته به نحوی در دسترس آن‌ها قرار گرفته است.

با وجود این که هزینه تولید شارژر در مقایسه با سایر قطعات چندان زیاد نیست، اما پشتیبانی از فناوری 5G هزینه‌ها را به شکل چشمگیری افزایش داده است. به همین منظور برای متعادل‌سازی قیمت، شرکت‌ها مجبورند بخشی از هزینه‌ها را کاهش دهند. یکی از راهکارهای موجود برای کاهش این هزینه‌ها حذف شارژر از جعبه تلفن‌های هوشمند است.

نکته عجیب این است که در این گزارش به کاهش زباله‌های الکترونیکی به عنوان هدف اصلی سامسونگ اشاره نشده. در نتیجه این طور برداشت می‌شود که اپل و سامسونگ صرفا سعی دارند به نحوی سود خود را افزایش داده یا حداقل قیمت محصولاتشان را در سطح قابل قبولی نگه دارند.

این تصمیم از نظر تجاری منطقی است، اما از دید کاربری که قرار است یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی محصول موردعلاقه‌اش را از دست بدهد مطمئنا ناراحت‌کننده خواهد بود. اگر سامسونگ می‌خواهد رضایت مشتریان خود را حفظ کند، باید سازوکارهایی در نظر بگیرد تا کسانی که به این شارژر نیاز دارند به راحتی بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها