Loading...

بلندگوهای جدید و بی‌سیم H4 ال‌جی؛ گزینه روی میز برای فرار از آشفتگی

بلندگوهای جدید و بی‌سیم H4 ال‌جی؛ گزینه روی میز برای فرار از آشفتگی
با درهم‌ریختگی و آشفتگی منزل خود خداحافظی کنید؛ لم بدهید و با محصول جدید و بی‌سیم ال‌جی راحت به موسیقی گوش دهید.

همه ما موسیقی را دوست داریم. همه ما از شلوغی و به‌هم‌ریختگی ناشی از یک دستگاه سینمای خانگی بزرگ با بلندگوهای غول‌پیکر و چندین متر سیم نیز بیزاریم. بلندگوهای جدید و هوشمند های-فای ال‌جی MUSICflow بهترین صدا را برای شما ایجاد می‌کنند. با این بلندگوها هم صدا را در هر اتاقی خواهید شنید و هم محیطی مرتب و عاری از آشفتگی دارید.

این محصول از نظر طراحی و صدا حرف ندارد و دستگاه‌ها به صورت بی‌سیم با هم کار می‌کنند تا تجربه موسیقی را بی‌عیب و نقص برای همه اتاق‌ها ایجاد کنند.

بلندگوی  H4 Portable ال‌جی یک بلندگوی همراه جدید است که مجهز به باتری بوده و وزن سبکی دارد. این باتری تا ۸ ساعت پخش موسیقی را میسر می‌کند. بنابراین، نه تنها می‌توانید موسیقی را به صورت یکپارچه در سرتاسر خانه داشته باشید بلکه می‌توانید آن را به باغ ببرید یا در پیک‌نیک‌های خود از شنیدن قطعات موسیقی دلخواه خود لذت ببرید.

صدایی همراه با آسودگی

شما می‌توانید آن را برای چندین اتاق تنظیم کنید: سه دستگاه را به صورت همزمان به یک بلندگو متصل نمایید و از هر جایی در خانه موسیقی را کنترل کنید (ال‌جی مسئولیت جنگ موسیقی ناشی از آن را بر عهده نخواهد گرفت!  شما می‌توانید به صورت بی‌سیم دو بلندگوی H4 را به ساندبارهای ال‌جی متصل کنید تا بدون اینکه کابل‌ها در معرض دید باشند صدایی فراگیر و کامل را بشنوید.

مجموعه جدید ال‌جی نه تنها زیبا، شیک و بدون درهم‌ریختگی است و از نظر فناوری صدا بسیار پیشرفته است، بلکه آسودگی را هم در پی دارد. موسیقی شما با تماس تلفنی‌تان هرگز قطع نخواهد شد و شما می‌توانید زنگ‌ها را مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق برنامه کاربردی LG MUSICflow Player در اندروید، ویندوز و iOS به سرویس‌های Spotify، Napster، Deezer و TuneIn دسترسی داشته باشید.

آنها هوشمند هم هستند. اگر در حال پیاده‌روی به سمت منزل به موسیقی از طریق هدفون گوش می‌دهید، وقتی برگشتید می‌توانید فوراً موسیقی را با بلندگوی بی‌سیم یکپارچه نموده و آنها را شروع به پخش کنید.

یکپارچه، شیک و هوشمند. دیگر چه می‌خواهید؟

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها