Loading...

نسخه رسمی ویندوز 10 را دانلود کنید

نسخه رسمی ویندوز 10 را دانلود کنید
مایکروسافت بالاخره نسخه رسمی ویندوز 10 را منتشر کرد و آن را برای دانلود در اختیار کاربران قرار داد. به‌روزرسانی کامپیوترهای شخصی با ویندوز 7 و 8 به ویندوز 10 نیز آغاز شده است.

بالاخره، پس از انتظار فراوان، مایکروسافت نسخه رسمی ویندوز 10 خود را، همان‌طور که وعده داده بود، امروز (29 ژوئیه) منتشر کرد. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که ترجیح می‌دهند، به‌جای آپگرید کردن، ویندوز 10 را از ابتدا نصب کنند، می‌توانید فایل ISO مربوط به نسخه‌های Home یا Pro را دانلود و نصب کنید.

کاربرانی که می‌خواهند این سیستم‌ عامل را از طریق به‌روزرسانی دریافت کنند باید کمی صبر کنند. ویندوز اینسایدرها اولین گروهی‌اند که می‌توانند به‌روزرسانی ویندوز 10 را دریافت کنند و پس از آن نیز کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز (ویندوز 7 و ویندوز 8) می‌توانند به‌رایگان سیستم عامل دستگاهشان را به ویندوز 10 آپگرید کنند. به‌روزرسانی ویندوز 10 از هم‌اکنون برای کاربران آغاز شده و به‌زودی به دست همه کاربران می‌رسد.

 

برای این کار تنها به 4 گیگابایت حافظه فلش یا DVD نیاز دارید و البته اتصال به اینترنت. پس از دانلود فایل‌ها و کپی کردن آنها می‌توانید با نصب ویندوز 10 از آخرین نسخه این سیستم عامل محبوب لذت ببرید. البته بهتر است ابتدا به نیازمندی‌های سیستم برای نصب ویندوز نیز نگاهی بیندازید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

کارشناسان معتقدند 29 ژوئیه پرترافیک‌ترین روز تاریخ اینترنت خواهد بود، زیرا این بار بزرگ‌ترین غول نرم‌افزاری جهان، مایکروسافت، آخرین نسخه سیستم عاملش را به‌رایگان در اختیار بسیاری از کاربران قرار داده است؛ سیستم‌عاملی که نسخه‌های مختلف آن بیش از 80 درصد از کامپیوتر‌های شخصی را در اختیار دارد و کماکان بدون رقیب یکه‌تازی می‌کند.

ویندوز 10 را از این لینک دانلود کنید

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها