Loading...

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Pocket

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: Pocket
اپلیکیشن Pocket این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید مطالب، ویدئو‌ها و عکس‌هایی را که در اینترنت دیده‌اید ولی وقت مطالعه‌شان را ندارید ذخیره کنید تا در زمانی مناسبی آنها را روی موبایل، تبلت یا کتابخوان خود به‌صورت آفلاین مشاهده نمایید.

خیلی وقت‌ها در کنار جستجو و گشت‌وگذارهای اینترنتی به مطالب جالب، مهم و آموزنده‌ای می‌رسیم که در آن لحظه وقت مطالعه آنها را نداریم. در چنین مواقعی راهی که به ذهن می‌رسد این است که آدرس اینترنتی این صفحات را یا در فایل تکست ذخیره کنیم یا آنها را به بوکمارک‌های مرورگر اینترنتی خود اضافه نماییم. خب مسلما روش اول روش خیلی درستی برای این کار نیست و مدیریت کردن لینک‌های اینترنتی بسیار سخت می‌شود. استفاده از بخش بوکمارک مرورگرهای اینترنتی اگرچه راه بهتری است، در آن هم چند اشکال وجود دارد. اول اینکه این بوکمارک‌ها از همه‌جا قابل دسترسی نیستند و دوم اینکه معمولا مرورگرها امکانات زیادی در این بخش در اختیار کاربران نمی‌گذارند.

 

به همین دلیل بهتر است سراغ راه سومی برویم که Pocket نام دارد. Pocket (که قبلا Read It Later نام داشت) یک سرویس ذخیره‌سازی آدرس‌های اینترنتی به‌صورت مولتی‌پلتفرم و کلاد بیس است؛ یعنی شما می‌توانید آدرس‌ صفحات اینترنتی موردنظر خود را از هر دستگاهی در Pocket ذخیره کنید و به آنها از هر مکانی دسترسی داشته باشید. علاوه بر کامپیوتر شخصی و وب، قادرید اپلیکیشن آن را روی دستگاه‌های آیفون، آیپد، اندروید، ویندوز فون، بلک‌بری، سیمبین سری 60 و حتی کتابخوان خود نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

 

 

در اولین مرحله پس از نصب Pocket، از شما خواسته می‌شود وارد اکانت خودتان شوید یا در آن ثبت‌نام کنید. پس از ورود، برنامه شروع می‌کند به سینک شدن و دانلود کردن لینک‌ها و مقالات ذخیره‌شده روی گوشی. مدت این مرحله، بسته به سرعت اینترنت و تعداد مقالات، متفاوت است. البته شما می‌توانید با تاچ کردن نوتیفیکیشن ظاهرشده این پروسه را کنسل کنید.

 

 

با اسکرول کردن صفحه به بالا و پایین تمام مقالات ذخیره‌شده پیش روی شما قرار می‌گیرد که با لمس هر یک می‌توانید متن کامل آن را مشاهده کنید. متاسفانه در حال حاضر متون فارسی در Pocket به صورت راست به چپ نشان داده نمی‌شوند که امیدواریم در نسخه‌های بعدی این مشکل حل شود.
با باز کردن هر یک از مقالات هم امکان اشتراک‌گذاری، تگ زدن، تغییر اندازه فونت و ستاره دار کردن آن را خواهید داشت. 

 

 

یکی از قابلیت‌های خوب Pocket، که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بسیار مفید واقع شود، امکان گوش دادن به متن مقالات است. با انتخاب گزینه (Listen (TTS، اپلیکیشن شروع به خواندن متن به زبان‌های مختلف خواهد کرد که البته برای زبان فارسی فعال نیست.

 

 

در منوی سمت چپ قادرید به لیست مقالات، ویدئوها و عکس‌های ذخیره‌شده، تگ‌ها، مطالب ستاره‌دار و همچنین مطالبی دسترسی پیدا کنید که قبلا خوانده‌اید و آرشیو کرده‌اید. آرشیو کردن مطالب، که با زدن دکمه تیک صورت می‌گیرد، به شما کمک می‌کند در آینده بتوانید با جستجو در اکانت خود آنها را دوباره پیدا و مطالعه کنید.

 

 

اپلیکشن Pocket با بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر سازگار است، درنتیجه این امکان به شما داده می‌شود تا مثلا اگر در کروم اندروید مطلبی دیدید یا در توییتر از توییتی خوشتان آمد، آن را در Pocket ذخیره کنید. ضمن اینکه خود Pocket نیز امکان اشتراک‌گذاری لینک مقالات را به شما می‌دهد.

 

 

در بخش تنظیمات گزینه‌های بسیاری وجود دارد که امکان تغییر و شخصی‌سازی نحوه نمایش و مطالعه، ذخیره‌سازی و رنگ‌بندی را به شما می‌دهد. با تغییر این گزینه‌ها می‌توانید بهترین حالت را برای مطالعه خود انتخاب کنید.
Pcoket به درد کاربرانی می‌خورد که به خواندن مقالات اینترنتی علاقه دارند و نمی‌خواهند هیچ‌یک از آنها را از دست بدهند. با Pocket می‌توانید هر آنچه ذخیره کرده‌اید به‌صورت آفلاین ببینید و از وقت آزاد خودتان به‌خوبی استفاده کنید. هر تغییری که در Pocket ایجاد کنید، همان موقع در سایر دستگاه‌های شما که به این سرویس وصل‌اند اعمال می‌شود و از این طریق لینک‌های شما همه‌جا در دسترستان خواهند بود.


دانلود اپیلکیشن pocket

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها