Loading...

خواص سیاه دانه برای لاغری | تصفیه کننده خون

خواص سیاه دانه برای لاغری | تصفیه کننده خون
خواص سیاه دانه برای لاغری موضوع این بخش از آسان طب است. سیاه دانه یکی از داروهای گیاهی است که فواید زیادی دارد.

عنوان مثال از خواص سیاه دانه میتوان به خاصیت لاغر کنندگی، رقیق کنندگی اخلاط سینه، تصفیه کننده خون، دافع اخلاط زیان آور، زیاد کننده ادرار و شیر، خشک کننده ترشحات زخم ها  و … اشاره کرد. سعی کنید همیشه مقداری سیاه دانه در منزل داشته باشید تا در مواقع لزوم از ان استفاده کنید.

طرز تهیه معجون لاغری

به گزارش آسان طب خواص سیاه دانه برای لاغری بی نظیر است. شما میتوانید از ترکیب سیاه دانه با چند داروی دیگر یک معجون گیاهی تهیه کنید و از آن برای چربی سوزی و لاغری تان استفاده کنید. برای استفاده از خواص سیاه دانه برای لاغری و طرز تهیه معجون لاغری ابتدا باید از عطاری معتبر ۵۰ گرم سیاه دانه، ۵۰گرم زیره سیاه، ۲۵ گرم طباشیر، ۲۵گرم تخم گشنیز  ۲۵گرم هلیله سیاه ، ۲۵گرم لاک مغسول و ۵۰ گرم زنیان را خریداری کنید.

برای تهیه این معجون لاغری در مرحله بعد این مواد را با هم مخلوط کرده و حسابی پودر کنید. اکنون شما باید روزی نصف قاشق چایخوری از این ترکیب را باعسل و آب گرم بخورید. این ترکیب به شدت چربی سوز است و موجب کاهش وزن شما خواهد شد.

یاداوری میکنیم که اگر بد دارو هستید و نمیتوانید طعم آن را تحمل کنید میتوانید کپسولهای خالی را از لوازم بهداشتی بخرید. سپس کپسول ها را با این ترکیب پر کنید و روزی یک تا دو کپسول به فاصله ۸ساعت بخورید تا تاثیر آن را ببینید.

 نکته اول اینکه شما باید اول رژیم غذایی بگیرید تا کمی وزنتان کمتر شود. سپس شروع به ورزش کنید. چون ورزش با وزن خیلی سنگین ممکن است شما را دچار سیاتیک یا دیسک کمر کند. پس ابتدا با این معجون و رژیم غذایی کمی وزنتان را کم کنید. سپس برای افزایس سرعت لاغری ورزش را هم انجام دهید.

نکته دوم اینکه در هنگام بارداری و شیردهی اصلا رژیم لاغری نگیرید. چون به جنین و پوست و موی شما آسیب می رساند. فقط طرز تهیه این معجون را به پزشک نشان دهید و اگر تایید کرد آن را استفاده کنید.

برخی دیگر از خواص سیاه دانه

از خواص سیاه دانه میتوان به بادشکن بودن، مدر بودن و خاصیت قاعده آوری اشاره کرد و همچنین سیاه دانه زیاد کننده شیر مادر است.

یکی دیگر از خواص سیاه دانه فروکش کردن تاول‌های پوست است. برای اینکار کافیست سیاه دانه را با روغن کنجد مخلوط کنید، سپس این ترکیب را روی پوست بمالید. همچنین جالب است بدانید که این روغن برای محل گزش نیش عقرب هم توصیه می شود.

یکی دیگر از خواص سیاه دانه درمان بیماری‌های کبد مخصوصا بزرگ بودن کبد است. برای اینکار کافیست هر روز صبح یک چهارم قاشق چایخوری سیاه دانه را بجوید و با آب بخورید.

منبع: آسان طب

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها