Loading...

15 راه و ترفند برای لاغر دیده شدن

15 راه و ترفند برای لاغر دیده شدن
خیلی از ما کمی نسبت به یک آدم نرمال چاق تر هستیم و دوست داریم به روشهای مختلف لاغر تر دیده شویم. روشهای مختلفی برای لاغر دیده شدن وجود داردکه ما در این بخش به 15 مورد آنها اشاره می کنیم.

شک نکنید که اگر این روشها را با هم انجام دهید حتما نسبت به قبل لاغرتر دیده خواهید شد. یکی از روشهای لاغر دیده شدن پوشیدن لباسهایی با راه راه عمودی است که شما را کشیده تر می کند.

برای لاغر دیده شدن

سعی کنید در کنار این روشها به ورزش و تغذیه تان هم اهمیت دهید تا به وزن ایده آل واقعی هم به مرور دست یابید.

1- کفش مناسب

استفاده از کفش پاشنه بلند یکی از ترفندها برای لاغرتر دیده شدن است. حالت بدنتان به صورت طبیعی با (چرخیدن لگن و کمک به صاف نگه داشتن پشت و شانه ها) تغییر می دهد. هم چنین پاهایتان را بلند می کند و بدنتان را به همان نسبت لاغر تر نشان می دهد.  آقایان هم میتوانند از کفش هایی رسمی که پاشنه دارند استفاده کنند.

در کنار آن سعی کنید از کفش های رنگ پاهایتان استفاده کنید. یعنی کفش های به رنگ کرم یا بژ یا هر رنگی که به رنگ پوست تان نزدیک است را انتخاب کنید. با این ترفند  پاهای شما بلندتر و کشیده تر دیده می شود. اگر شلوار پوشیده اید باید کفش های شما هم رنگ شلوارتان باشد.

2- لباس سایز مناسب

برای لاغر دیده شدن لباس سایز مناسب بپوشید. لباس های شما نه باید تنگ تر از سایز واقعی تان باشد نه گشادتر. این لباس ها باعث چاق تر دیده شدن شما می شود. لباس شما باید سایز بدن خودتان باشد و عیب های بدن شما را پنهان کند. اگر لباس تنگ باشد، باعث جلب توجه به سلول های چربی بدنتان می شود. لباس های گشاد هم با اضافه نمودن حجم و پوشاندن حالت بدن، سایزتان را بیش از حد واقعی نشان می دهد.

3- قوز کردن ممنوع

برای لاغر دیده نشدن هرگز قوز نکنید. قوز کردن شکم شما را بزرگ نشان می دهد. صاف ایستادن باعث شیک دیده شدن و کوچک نشان دادن کمر شما می شود. قوز کردن باعث خم شدن کمر شما و در عین حال چاق نشان دادن شما می شود. همچنین با قوز کردن قد شما کوتاه تر نشان داده می شود.

4- گریم و کانتور صورت

یکی دیگر از روشهای لاغر دیده شدن گریم صورت است. شما با این تکنیک می توانید قسمت هایی از صورت را کوچک یا برجسته کنید. بخش های درشت صورت تان را تیره تر از سایر بخش ها کنید.

5- لباس کمر دار

لباس های اندازه تن بپوشید که کمرشان جمع می شود با استایل هایی مانند کمربند، طرح های مختلف، یا تکه که توجه ها را به کمر جلب می کنند. پیراهن هایی که کمرشان جمع و چروک می شود، شما را کوچکتر نشان می دهند.

6- کراوات های مناسب

برخی کراوات ها باعث می شود توجه همه به شکم شما جلب شود. در عوض پیراهن های ساده و یا راه ریز را با کراوات هایی که طرح های بزرگ و تکراری، مثل درخت نخل دارند، برای شما مناسب است. کراوات طرح دار توجه دیگران را به خودش جلب می کند.

7- راه های عمودی

ادم های تپل هرگز نباید لباس های راه راه افقی بپوشند. چون درشت تر دیده می شود. این لباس های سلول های چربی تان را برجسته تر می کند. برای اینکه لاغر تر و کشیده تر دیده شوید از لباس هایی با راه راه عمودی استفاده کنید.

8- رنگ پوست تیره

رنگ پوست تان را تیره کنید. حتی اگر دامن کوتاه می پوشید به پاهایتان هم پنکک تیره تر بزنید. هر چه پوست شما روشن تر باشد شما چاق تر و سلولیت های شما بیشتر دیده می شود.

9- انتخاب پارچه مناسب

نوع پارچه در لاغر دیده شدن یا چاق دیده شدن تاثیر گذار است.سعی کنید از لباس هایی با پارچه راحت و نرم برای پنهان کردن چربی های اضافه خود استفاده کنید  لباس هایی با جنس ساتن شما را درشت تر نشان خواهد داد.

10- مشورت با آرایشگر

مدل مو هم در لاغر دیده شدن تاثیر زیادی دارد. مدل موهایی را انتخاب کنید که صورت شما را لاغرتر نشان دهد. مدل موهایی که قد آن ها تا سر شانه یا کمی پایین تر باشد شما را لاغر تر نشان می دهد. موهای بلند برای خانم های تپل مناسب نیست.

11- زیورآلات زیبا و جذاب

نوع زیورآلات دید افراد را نسبت به شما تغییر می دهد و برخی از آنها شما را لاغر تر و کشیده تر نشان می دهد. همچنین زیورآلات باعث می شود توجه اطرافیان به سمت آنها جلب شود و کمتر به بخش های چاق شما توجه کنند. گردنبند های بلند برای لاغر دیده شدن و قد بلند نشان دادن شما عالیست. زیورآلات بزرگ، مانند دستبند های بزرگ با رنگ های براق توجه ها را به مچ لاغرتان جلب می کنند و باعث می شوند بدنتان نیز به همان نسبت کوچک دیده می شود. گوشواره و تل مو های زیبا انتخاب کنید تا توجه همه به سمت آن جلب شود.

12- گن های لاغری

گن های لاغری مناسب می توانید شما را لاغرتر نشان دهد. شما با پوشیدن گن می توانید سلولیت های خود را نیز پنهان کنید. سعی کنید گن ها را فقط در روزهای خاص استفاده کنید تا اذیت هم نشوید.

13- نقاط مشکل دار و رنگ ها

نقاظ مشکل دار را با رنگ ها بپوشانید. مثلا برای پوشاندن پهلو ها رنگ بندی بالا گزینه خوبی است. اگر دقت کنید روی پهلو ها را رنگ مشکی و تیره پوشانده است. اگر دوست ندارید سر تا پا مشکی بپوشید، نقاط مشکل دار را با رنگ های تیره بپوشانید. یا مثلا اگر بالاتنه نرمالی دارید اما پاهایتان چاق است پاهایتان را با شلوار یا دامن مشکی اندازه تن تان بپوشانید و یک تاپ یا بلوز با رنگ شاد و براق تن کنید.

14- بلوزهای یقه هفت بپوشید

بلوزهای یقه هفت برای لاغر دیدن شما توصیه می شود. این لباس‌ها بخش بیشتری از گردن شما را نشان می‌دهند و موجب بلندتر به نظر رسیدن گردن‌تان و در کل لاغر دیده شدن و کشیده‌تر به نظر رسیدنتان می شود. لباس‌های یقه اسکی و همچنین گردنبند کوتاه قد گردن تان را کوتاهتر نشان می دهد.

15- روسری‌تان را آویزان کنید

روسری های با رنگ تیره تر را انتخاب کنید. همچنین روسری را روی‌ سرتان نپیچانید. روسری‌ هایی که به سمت پایین آویزان شده باشند، قد شما را بلندتر جلوه می‌دهند. میتوانید از روسری های شالی تیره رنگ استفاده کنید.

امیدواریم از ترفندهایی که در این بخش از آسان طب برای لاغر دیده شدن به شما معرفی کردیم بهره کافی را برده باشید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها