Loading...

کاملترین لیست ساک نی نی و مادر برای بیمارستان

کاملترین لیست ساک نی نی و مادر برای بیمارستان
تمام چک لیست‌هایی که تا به حال داشته‌اید را فراموش کنید. چک لیستی که در اینجا برایتان آورده‌ایم، کامل‌ترین چیزی است که شما به آن در بیمارستان احتیاج خواهید داشت

تمام چک لیست‌هایی که تا به حال داشته‌اید را فراموش کنید. چک لیستی که در اینجا برایتان آورده‌ایم، کامل‌ترین چیزی است که شما هنگام زایمان، به آن در بیمارستان احتیاج خواهید داشت. به شما قول می‌دهم.
لازم است در هفته 35 بارداری‌تان 2 ساک، یکی برای خود و یکی برای فرزندتان آماده کنید.
برای صرفه جویی می‌توانید از بیمارستان بپرسید که چه چیزهایی برای شما فراهم می‌کنند و آنها را از لیست خود حذف کنید.

کامل‌ترین لیست ساک نی نی و مادر برای بیمارستان

وسایل مورد نیاز مادر:
· اطلاعات بیمه، فرم بیمارستان
· 1 تا 3 جفت جوراب گرم (برای قدم زدن در راهرو، قبل و بعد از زایمان)
· یک لباس بلند و گرم
· 2 عدد سوتین و پد شیردهی
· رژ مرطوب کننده لب (زیرا محیط بیمارستان بسیار خشک است)
· لوازم شخصی مانند شانه، خمیر دندان، مسواک، خوش بو کننده هوا، لوازم آرایش (در صورت علاقه)، شامپو، نرم کننده، لوسیون بدن
· عینک آفتابی
· کش مو یا گل سر
· شکلات بدون قند یا آب نبات‌های مکیدنی تا در طول بارداری دهان شما را مرطوب نگه دارد (شکلات‌های قند دار شما را تشنه تر خواهد کرد)
· خودکار و کاغذ
· تنقلات فاسد نشدنی (ممکن است پس از زایمان گرسنه باشد و کافه بیمارستان نیز تعطیل باشد)
· موبایل، شارژر، شماره تلفن افرادی که پس از زایمان می‌خواهید با آنها تماس بگیرید
· دوربین، باتری یا شارژر
· چند دست لباس‌ برای همسرتان
· بالش‌های اضافه
· لباس‌های راحت که هنگام رفتن به خانه بپوشید (همان لباس‌هایی که در 6 ماهگی به تن می‌کردید) و کفش‌هایی تخت
· حوله (حوله‌هایی که بیمارستان به شما خواهد داد کوچک و بسیار نازک خواهد بود)
· سشوار
· صابون، شامپو با مارک مورد علاقه‌تان و نوار بهداشتی (بیمارستان این لوازم را به شما خواهد داد اما اگر می‌‌‌خواهید مارک مخصوص به خود را استفاده کنید، آنها را با خود به بیمارستان ببرید)
· شیردوش (اگر تمایل دارید از آن استفاده کنید)
· کفش راحتی که ممکن است کثیف شود
· کتابی ساده و روان (به عنوان مثال مجله یا روزنامه، نه کتابی مانند «جنگ و صلح»)
· MP3 Player (آهنگ‌های مورد علاقه خود را در آن بریزید)
· روغن ماساژ

کامل‌ترین لیست ساک نی نی و مادر برای بیمارستان

آنچه برای کودک باید فراهم کنید:
1. پوشک نوزاد:

همانطور که می‌دانید پوشک بچه باید دارای نام تجاری معتبر بوده و از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی خریداری گردد. لازم است بدانید که پوست کودک بلافاصله بعد از تولد بسیار حساس می‌باشد. پس، سعی کنید تا پوشک را با چند نام تجاری مختلف خریداری کنید تا اگر یک نوع آن با پوست فرزند شما سازگار نبود، از جنس مناسب دیگر استفاده نمایید.
2. وازلین :
کرم وازلین در حفاظت از پوست نرم کودک جادو می‌کند. پس، بهتر است همه مادران در هر زمانی که پوشک فرزند خود را عوض می‌کنند، پماد را به باسن نوزاد و پاهای او بمالند. اگر جنس پوشکی با پوست بدن نوزاد شما سازگار بود، سعی کنید تا به طور منظم، از آن جنس استفاده نمایید. هرگز از پوشک‌هایی که معطر هستند (مخصوصا برای نوزادان دختر تا 8 ماهگی) استفاده نکنید! به عنوان یک خانم جوان و بی‌تجربه می‌توانید ژله یا پماد اضافه بر روی پوست بدن فرزند خود را با دستمال مرطوب پاک نمایید.
3. دستمال مرطوب بچه:
به عنوان یک زن حامله حتما دستمال مرطوب را در ساک بیمارستان خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که پرستاران برای پاک کردن پاهای نوزادتان از آن استفاده خواهند نمود. همچنین، مادر یا کسانی که برای کمک به شما در بیمارستان حضور دارند، باید یاد بگیرند که برای تمیز کردن مناطق حساس از پوست بدن نوزاد از دستمال مرطوب بچه استفاده کنند، زیرا در چند روز اول پس از زایمان، هنر استفاده از دستمال مرطوب جهت پاک کردن بدن نوزاد بیشتر از زمان‌های دیگر لازم است.
4. لباس کودک:
لباس‌هایی از جنس پنبه و نخ کامل (نخی)، بهترین نوع لباس برای نوزادان کوچک هستند. البته فراموش نکنید که لباس‌های کودک را باید بر اساس شرایط آب و هوایی محل سکونت خود انتخاب کنید. اما هر زن حامله باید چندین مجموعه از لباس‌های مختلف نوزاد را در کیف خود نگهداری کند، چون ممکن است در هنگام اقامت در بیمارستان به لباس‌های متعددی برای تعویض نیاز داشته باشد.
5. پتوی نوزاد:
یادتان باشد که حتما یک پتو در ساک بیمارستان خود قرار دهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که پتوی انتخابی شما از جنس نرم بوده و گرما را کامل حفظ می‌کند، چون خواب کودک شما، با احساس گرما، راحت‌تر خواهد بود.
6. ملافه یا پارچه چهارگوش کوچک:
اساسا همراه داشتن یک پارچه بزرگ، نازک و از جنس پنبه جهت پیچاندن کودک در بیمارستان از اهمیت خاصی برخوردار است. همه بچه‌های کوچک، عاشق احساسی هستند که در رحم مادر خود تجربه کرده‌اند. پس، شما هم به کمک یک پارچه چهارگوش نرم و پیچاندن دست و پای نوزاد خود در آن، شرایطی مثل رحم مادر را برای او فراهم کنید. ممکن است شما هم به عنوان یک مادر بی‌تجربه در چند بار اول، این کار را درست انجام ندهید، اما قطعا در روزهای آینده، با توجه به حالات نوزاد خود، این کار را یاد می‌گیرید!
7. دستکش و کلاه نوزاد:
اگر هوای محل سکونت زن باردار سرد بوده، بیمارستان محل زایمان دارای تهویه مطبوع بوده و هوای اتاقی که زن زائو در آن بستری است، خنک باشد، حتما باید از کلاه و دستکش برای پوشاندن فرزند خود استفاده کنند، زیرا همه نوزادان به این نوع پوشش نیاز دارند.
8. وسایل شستشو و لوسیون مخصوص نوزاد:
شما به عنوان یک مادر باردار می‌توانید محصولاتی را برای شستشو دادن فرزند خود، بلافاصله بعد از تولد به همراه داشته باشید. در واقع، اگر می‌خواهید نوزاد شما برای اولین بار حمام خود را در محیط بیمارستان انجام دهد، برای این کار بهتر است شامپو و لوسیون را در اندازه کوچک و سفری انتخاب کنید تا حمل آن آسان باشد.
9. حوله کوچک مخصوص نوزادان:
حوله‌ای که برای نوزادان انتخاب می‌شود، باید کوچک و نرم بوده و از جنس پنبه باشد تا بتواند آب را به خوبی جذب نماید. به همین دلیل، هیچ وقت حوله‌ای را که برای اولین بار دیده و تصاویر زیبای روی آن را پسندیده‌اید، برای فرزند کوچک خود خریداری نکنید.
10. ناخن گیر مخصوص کودکان:
جالب است بدانید که برخی از کودکان با ناخن‌های بلند انگشتان به دنیا می‌آیند. اگر ناخن نوزاد واقعا بلند باشد، در ابتدا کمی ناخوشایند به نظر می‌رسد. در چنین مواردی از پرستار یا افراد باتجربه بخواهید تا کار کوتاه کردن ناخن‌ها را برای فرزند شما، با ناخن‌گیر مخصوص او انجام دهند.

منبع : نی نی بان

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها