Loading...

آقایان بخوانند؛ چگونه به همسرم ابراز عشق کنم؟!

آقایان بخوانند؛ چگونه به همسرم ابراز عشق کنم؟!
وقتی یک مرد به همسرش ابراز عشق می‌کند، زن مانند گل می‌شکفد و احساس موفقیت و سرزندگی تمام وجود او را در بر می‌گیرد.

اما مرد‌ها به غلط تصور می‌کنند که زن همیشه در همان حالت باقی خواهد ماند؛ از این رو بیشتر مشغول کار و زندگی می‌شوند و کمتر به همسرشان ابراز عشق می‌کنند.

وقتی یک مرد به همسرش ابراز عشق می‌کند، زن مانند گل می‌شکفد و احساس موفقیت و سرزندگی تمام وجود او را در بر می‌گیرد. اما مرد‌ها به غلط تصور می‌کنند که زن همیشه در همان حالت باقی خواهد ماند؛ از این رو بیشتر مشغول کار و زندگی می‌شوند و کمتر به همسرشان ابراز عشق می‌کنند.

اگر کمی به زندگی زناشویی اطرافیان خود نگاه کنید، متوجه می‌شوید که اکثر زن‌ها فکر می‌کنند که همسرشان دیگر مثل گذشته به آن‌ها علاقه ندارد. در واقع زمانی که کیفیت توجه مرد به زن عوض می‌شود و زن هیچ درکی نسبت به این موضوع ندارد، این احساس به طور ناخودآگاه در او شکل می‌گیرد؛ چون مرد دیگر مانند روز‌های اول ازدواج به او محبت نکرده و از بودن در کنار او ابراز شادی و خرسندی نمی‌کند.

زن‌ها همواره در زندگی به نشانه‌ها و علائمی که نشان دهنده «عشق» است نیاز دارند. این نشانه‌ها به نوعی سرمایه گذاری احساسی و عاطفی به حساب می‌آید که وقت و انرژی زیادی را از افراد نمی‌گیرد، اما منفعت و ارمغان آن برای مرد‌ها خیلی بیشتر از آن چیزی است که حتی فکرش را بکنید. مطمئن باشید کمترین چیزی که نصیبتان می‌شود، زنی آرام با خلق و خویی مهربان است که همنشینی با او لذت بسیار زیادی را در شما ایجاد می‌کند و زندگی تان را شیرین‌تر خواهد کرد؛ بنابراین اگر دوست دارید ساده‌ترین و، اما تأثیرگذارترین روش‌های ابراز عشق به همسرتان را یاد بگیرید، تا همواره در ذهن همسر خود به عنوان بهترین مرد نقش بندید در ادامه با ما همراه باشید. ما به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید احساسات همسرتان را تحریک کنید.

۱. برای او گل بخرید

 

وقتی مرد‌ها برای ابراز عشق به همسرشان گل می‌خرند، در واقع به این معنی است که نقش زیبا و زنانه او را در زندگی درک کرده و به او ارزش داده اند. زن‌ها نیاز دارند که هر زمان که احساس پژمردگی می‌کنند و حتی هر روز گل دریافت کنند. گل برای زن‌ها یکی از بارزترین نشانه‌های عشق است. گل‌ها می‌توانند عشق مرد را نسبت به زن استوار و جاودانه کنند.

هنگامی که شما از طریق تقدیم یک دسته گل زیبا به همسر دلبندتان ابراز عشق می‌کنید، علاوه بر این که عشق و علاقه او را به خودتان افزایش داده اید، به شما اطمینان می‌دهیم که به مراتب عشق بیشتری را دریافت خواهید کرد که این مسئله در زیبا کردن زندگی شما نقش بسیار ویژه‌ای خواهد داشت.

قبل از این که اقدام به خرید گل کنید، باید بدانید که بهترین زمان هدیه دادن گل به زن ها، زمانی است که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و یا در آینده‌ای نزدیک رخ نخواهد داد. غافلگیری بهترین چیزی است که می‌توانید برای ابراز عشق به همسرتان در نظر بگیرید.

۲. یک کارت زیبا همراه گل بفرستید

کار زیبای دیگری که می‌توانید برای ابراز عشق به همسرتان آن را انجام دهید، خرید و یا اهدای یک کارت زیبا و یا کارتی همراه با عکس دو نفرتان است. این کارت اگر با چند شاخه گل همراه شود، واقعا می‌تواند معجزه کند. اگر می‌خواهید دوز غافلگیری همسرتان را بالاتر ببرید، بهتر است کارت را در گوشه‌ای از دسته گل قرار دهید، به گونه‌ای در نگاه اول متوجه آن نشود. مطمئن باشید این غافلگیری می‌تواند برای زن‌ها هیجان و عشق بیشتری به همراه داشته باشد.

۳. بگویید «دوستت دارم»

به گفته ویکتور هوگو «اوج خوشبختی زمانی است که بدانیم کسی ما را دوست دارد». از همین رو با اطمینان می‌توان گفت که یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های ابراز عشق به همسرتان، به زبان آوردن همین جمله «دوستت دارم» است.

شاید اگر بدانید که زن‌ها روزانه تا چه اندازه محتاج دلگرمی و اطمینان از جانب شوهرشان هستند، هیچ وقت در بیان این جمله کوتاه خساست به خرج ندهید. اما نکته اینجاست که مرد‌ها با توجه به دلایلی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم، از گفتن دوستت دارم خودداری می‌کنند:

  • چون می‌دانند که همسر خود را دوست دارند.
  • فکر می‌کند که همسرش به خوبی می‌داند که او را دوست دارد، پس نیازی نیست هر بار آن را بگوید.
  • مرد دوست دارد برای ابراز عشق چیز جدیدتر و اصیل تری را به زبان آورد.
  • فکر می‌کند که اگر زیاد از این جمله استفاده کند، همسرش دلزده و خسته می‌شود.

اما اطمینان داشته باشید تا زمانی که همسر شما باور داشته باشد که «دوستت دارم» بیان کننده احساسات قلبی شماست؛ از شنیدن آن احساس عشق و دلگرمی می‌کند. اما اگر به دنبال جملات جدیدتری هستید، مثلا می‌توانید بگویید «تو دلبند منی»، «تو شیرینی زندگی منی» یا «تو برام خیلی عزیز و ارزشمندی».

۴. گاهی برای همسرتان یادداشت بگذارید

 

شاید باور این مسئله کمی برایتان سخت باشد، اما زن‌ها از این که احساسات همسرشان را به صورت مکتوب ببینند، خیلی خوشحال می‌شوند. شما گاهی می‌توانید برای ابراز عشق به همسرتان، هدایایی از حرف‌های عاشقانه و کلمات محبت آمیز به او بدهید. مطمئن باشید با این کار گنجینه‌ای گرانبها برای خود در قلب و روح همسرشان ایجاد می‌کنید.

۵. گاهی برای بودن در کنار همسرتان برنامه ریزی کنید

مهم نیست چه اندازه در زندگی برنامه ریزی می‌کنید. حتی محتویات و موضوع آن برای زن‌ها هیچ اهمیتی ندارد. این که برنامه ریزی شما برای با هم بودن فقط خوردن یک شام دو نفره، خرید یک کتاب و حتی وسایل خانه باشد، باز هیچ کدام اهمیتی ندارد؛ چون تنها با شما بودن است که همسرتان را بی نهایت خوشحال می‌کند.

شما با این برنامه ریزی‌ها به او نشان می‌دهید که به فکرش هستید و برای بودن با او تلاش خواهید کرد. اگر جزو آن دسته از مردان باهوش و زیرک هستید و می‌خواهید ابراز عشق به همسرتان را از طریق برنامه ریزی در پیش بگیرید، باید به شما بگوییم که استفاده از این جمله به صورت روزانه می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را با خود به همراه داشته باشد، چون زن‌ها عاشق برنامه ریزی هستند.

۶. به او بگویید تو را درک می‌کنم

یکی دیگر از عباراتی که زنان از شنیدن آن خیلی خوشحال می‌شوند «بله، درکت می‌کنم» است. مطمئنا اگر نسبت به این مسئله آگاهی داشته باشید، می‌توانید ابراز عشق به همسرتان را عمیق‌تر در پیش بگیرید و تاثیر بیشتری بر روی او بگذارید. به این خاطر که مردان با بیان این جمله به همسرشان اطمینان می‌دهند که با جان و دل در حال گوش دادن به حرف‌های او هستند.

۷. هر روز به او زنگ بزنید

 

زن‌ها تشنه برقراری ارتباط هستند. آن‌ها از طریق ارتباط، قلبشان را تغذیه می‌کنند و احساس محبوبیت در آن‌ها به اوج می‌رسد. حتی اگر این تماس، یک تماس کوتاه باشد، باز هم زن‌ها واقعا آرامش را در تمام وجود خود احساس خواهند کرد.

شما مهمترین نتیجه این عمل را می‌توانید زمانی که او ناراحت و مضطرب است، دریافت کنید. مطمئن باشید با یک تماس ساده می‌توانید همسر خود را دلگرم و مطمئن کنید؛ و جالب‌تر اینجاست که زن‌ها حتی از طریق تماس تلفنی تحریک جنسی هم می‌شوند. پس از این به بعد برای ابراز عشق به همسرتان از این روش ساده هم استفاده کنید.

۸. در جمع از او تعریف کنید

به طور مرتب باید فرصتی را فراهم کنید تا از او تعریف کنید. در واقع این مسئله از جمله راه‌هایی است که باید برای ابراز عشق به همسرتان در پیش بگیرید. همچنین اگر در برابر دیگران از خوبی‌های همسرتان بگویید و یا در حضور جمع بگویید که به واسطه ازدواج با او به خوشبخت‌ترین مرد روی زمین تبدیل شده اید و از بودن با او احساس افتخار کنید، مطمئن باشید که ارزش بیشتری نزد او به دست خواهید آورد.

۹. از هر فرصتی برای غافلگیر کردن او استفاده کنید

زن‌ها از این که غافلگیر شوند، بسیار احساس شور و هیجان می‌کنند. هر چند که این مسئله هیچ ارتباطی به خرید کادو و یا وسیله گرانبها ندارد. شما به راحتی می‌توانند با خرید یک شاخه گل، کتابی که همسرتان به آن علاقه‌مند است و حتی یک جوراب زنانه زیبا این عشق را ابراز کنید. حتی اگر این شرایط فراهم نیست، با انجام برخی کار‌ها مانند قبول آشپزی و یا انجام کار‌های خانه او را غافلگیر کنید.

منبع : برترین ها

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها