Loading...

مدیرعامل شیائومی دستبد سلامت Mi Band 4 را فاش کرد

مدیرعامل شیائومی دستبد سلامت Mi Band 4 را فاش کرد
چند روز دیگر تا رونمایی رسمی از Mi Band 4 باقی مانده اما روز گذشته مدیرعامل شیائومی پوستری رسمی از این دستگاه منتشر کرده و طراحی و مشخصاتش را تأیید کرده است. علاوه بر این پیش فروش Mi Band 4 در AliExpress هم آغاز شده است.

شیائومی چند روز پیش با انتشار تیزری تبلیغاتی به تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) برای معرفی گجت هوشمند تازه خود اشاره کرد. این دستبند سلامت هوشمند Mi Band 4 نام دارد و نسل تازه دستبندهای خانواده محبوب Mi است. Mi Band 4 درواقع جانشین تازه دستبند محبوب Mi Band 3 به شمار می‌رود که سال گذشته در کنار خانواده گوشی‌های هوشمند Mi 8 معرفی شد.

لی جون، مدیر عامل شیائومی، پیش از رویداد 11 ژوئن از Mi Band 4 پرده برداشته و آن را به نمایش درآورده است. این مقام ارشد کمپانی سازنده به انتشار پوستری از رویداد تازه شیائومی اقدام کرده و در آن طراحی Mi Band 4 را هم فاش کرده است. به نظر می‌رسد Mi Band 4 از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیاری به Mi Band 3 دارد اما برخلاف آن از پنل خمیده بهره نمی‌برد. همچنین لی جون اشاره کرده است که این دستبند سلامت تازه با به روزرسانی‌های چشمگیری به بازار راه پیدا می‌کند. او گفته که پنل نمایش بزرگتر یکی از این تغییرات است. به گفته لی جون، پنل نمایش تعبیه شده در Mi Band 4 حدودا 39 درصد بزرگتر از نسل قبلی طراحی شده است. مدیر عامل شیائومی همچنین پنل نمایش رنگی با 16000 پیکسل را برای این گجت تازه مورد تأیید قرار داده است. دستبند سلامت تازه شیائومی قرار است واچ فیس‌های رسمی متعدد با نمای ظاهری متفاوت داشته باشد و بدین ترتیب با سلایق مختلف سازگار شود. همان‌طور که در تصویر پوستر مشاهده می‌کنید، هرکدام از دستگاه‌های Mi Band 4 واچ فیس متفاوتی دارد.

Mi Band 4 را همچنین باید اولین دستبند سلامت شیائومی قلمداد کنیم که به پنل نمایش رنگی مجهز می‌شود. البته این دستگاه هوشمند برخلاف پنل رنگی‌اش همچنان باتری با دوامی دارد. مدیر عامل شیائومی در این باره گفته است که Mi Band 4 نه تنها باتری بهتر و بادوام‌تری دارد، بلکه قابلیت‌های مفید دیگری هم در توسعه آن به کار گرفته شده است.

انتظار می‌رود که Mi Band 4 پنل نمایش رنگی OLED داشته باشد و در دو نسخه با پشتیبانی از NFC و بدون آن معرفی شود. علاوه بر انتشار پوستر پیش رو، همچنین شایان ذکر است که روند پیش فروش این دستبند سلامت پیش از رونمایی رسمی در AliExpress آغاز شده است. نسخه‌ای که این وب‌سایت پیش فروش می‌کند، بدون پشتیبانی از NFC است و 50 دلار قیمت دارد. براساس اطلاعات فروشنده، ظرفیت باتری این دستگاه 135 میلی امپر است و روند عرضه‌اش از 25 روز دیگر شروع می‌شود.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها