Loading...

سفر به تمدنی نو و جذاب در بازی رایانه‌ای «سفر جنجالی»

سفر به تمدنی نو و جذاب در بازی رایانه‌ای «سفر جنجالی»
به گزارش روابط عمومی «شرکت رسانه¬گستر بِنیسی»، مدیرعامل «شرکت رسانه¬گستر بِنیسی» این روزها از یک بازی رایانه‌ای جدید سخن به میان می‌آورد و می‌گوید: بازی رایانه‌ای جدید شرکت، یک بازی دو بعدی ماجراجویانه با نام «سفر جنجالی» است.
در جدیدترین مطلب اعلام‌ شده، مدیرعامل شرکت چنین اضافه کرد: بازی در یک تمدن فرضی و بسیار زیبا که از روستا و شهرهایی تشکیل شده است، اتفاق می‌افتد. بازی‌ باز در طی یک داستان و به همراه شخصیت‌های بازی، وارد این تمدن می‌شود و می‌تواند به مناطق مختلف آن برود. 
وجود مکان‌های مختلف در هر یک از شهرها و روستا و همچنین وجود مجهولات متنوع داستانی و برخورد بازی‌ باز با یک گروه خرابکاری نفوذی به این تمدن، بازی را بیش از پیش جذّاب می‌کند. 
وی ادامه داد: این بازی قابلیت رقابت آنلاین دارد و تمام بازی‌ بازهای آن می‌ توانند علاوه بر آن که بازی را به صورت یک نفره در رایانه ی شخصی خود انجام دهند، با اتصال به اینترنت، در یک رقابت ملی در درون بازی حضور یابند و سعی خود را برای جلوافتادن از سایر بازی‌ بازهای بازی به کار گیرند. 
بدیهی است در مقاطع زمانی مشخّص به بهترین بازی‌ بازهای این بازی، جوایز ارزنده‌ای داده خواهد شد. داستانی بِنیسی گفت: هم‌ اکنون وبگاه این بازی به نشانی SafareJanjali.ir راه‌اندازی شده است و کاربران محترم می‌توانند از هم‌اکنون با بیان دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود و همچنین پاسخ‌ دهی به دیگر کاربران، اقدام به جمع‌آوری امتیاز کنند. 
لازم به ذکر است که این بازی در ایران نمونه ی نزدیک ندارد و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر ماه بعد به بازار بازی‌های رایانه‌ای ایران عرضه شود. شایان ذکر است که «شرکت رسانه¬گستر بِنیسی»، یکی از شرکت¬های دانش¬بنیان و تولیدکننده ی بازی¬های رایانه¬ای فاخر است که تاکنون موفق به تولید و انتشار بازی¬های رایانه¬ای پُر استقبال «عملیات انهدام 1: نبرد فاو» و «عملیّات انهدام 2: نبرد خرمشهر» و دریافت ده‌ها جایزه و مقام استانی، ملی و بین‌المللی شده است.
 
 
بازی رایانه‌ای «سفر جنجالی»
0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها