Loading...

رفع خرابی فلش مموری

رفع خرابی فلش مموری
یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که کاربران با آن روبه‌رو هستند نمایش ندادن فایل‌های درون فلش مموری می‌باشد،

علت بروز این مشکل نوعی ویروس می‌باشد که تمامی فایل‌ها را پنهان می‌کند و در پوشه‌ای به اسم flash momory قرار می‌دهد . به‌محض اتصال به کامپیوتر به‌سرعت انتقال پیدا می‌کند، برای برطرف کردن این ویروس ابتدا فایل‌های سیستم را از حالت مخفی خارج کنید و بعد با استفاده از یک آنتی‌ویروس که آپدیت است فلش را اسکن کنید. برای نشان دادن فایل‌ها و اطمینان از سالم بودن آن از منوی organize گزینۀ folder and serch option را غیرفعال و تیک گزینه Show hidden files and folder فعال کنید .

برطرف کردن مشکل write protect

در گام اول برای حل مشکل رایت پروتکل دانلود نرم‌افزاری با همین عنوان می‌باشد که تنها با استفاده از چند کلیک به‌راحتی ایراد flash memory  خود را برطرف نموده و مثل قبل می‌توانید از آن استفاده کنید . روش دوم استفاده از تنظیمات رجیستری می‌باشد، بعد از انتخاب start کلمه run را تایپ کرده و اینتر را بزنید سپس در کادر بازشده regedit را تایپ کرده و ok کنید. مسیر زیر را انتخاب کرده ( currentcontrolset / SYSTEM / MACHINE _ LOCAL _ W riteprotectHKEY / StorageDevice Policies / Control /) کادری را مشاهده می‌کنید که در آن عدد 1 قرار دارد شما آن عدد را پاک‌کرده و به‌جای آن 0 را قرار دهید حال flash memory فرمت شده و همانند روز اول قابل‌استفاده می‌باشد.

نمایش پیغام Please Insert a Disk into Drive

شاید برای شما پیش‌آمده باشد که بعد از اتصال Flash به USB کامپیوتر و کلیک بر روی آیکن مربوط به آن پیغام please Insert Disk into Drive نمایش داده شود در این هنگام می‌بایست ابتدا با اکانت یا همان حساب کاربری Adminestrator وارد ویندوز شوید، بعد Flashmemory را به سیستم وصل کنید از منوی استارت start روی my computer  راست کلیک کرده و بعد گزینه manage را انتخاب کنید با انتخاب Disk Management عبارت removable drive partition  را پیداکرده و بر روی آن کلیک راست و درنهایت Change Drive Letter and paths را انتخاب کنید، حال چنان چه نام درایور را تغییر دهید و یک نام جدید را برای آن انتخاب کنید مشکل برطرف خواهد شد. برای تعمیر کامپیوتر و لوازم جانبی آن در منزل کافی است که مقالات آموزش تعمیر کامپیوتر را موردبررسی قرار دهید تا به‌راحتی بسیاری از مشکلات و خرابی‌ها را خودتان و بدون نیاز به متخصص برطرف نمایید

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها