Loading...

اینستاگرام دو قابلیت جدید را به بخش استوری اضافه کرد!

اینستاگرام دو قابلیت جدید را به بخش استوری اضافه کرد!
اینستاگرام به تازگی قابلیت به اشتراک گذاری ویدیو‌های IGTV را به استوری اضافه کرد. همچنین این شرکت از همکاری خود با Shazam خبر داد تا کاربران بتوانند از این پس موزیک‌هایی که به وسیله‌ی آن جستجو می‌کنند را در استوری به اشتراک بگذارند.

برای به اشتراک گذاری ویدیو‌های IGTV می‌توانید با انتخاب آیکن موشک کاغذی به گزینه‌ای با عنوان «Add video to your story» دسترسی داشته باشید که با انتخاب آن می‌توانید یک پیش نمایش از آن را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید و آن‌ها با لمس ویدیوی مورد نظر می‌توانند نسخه‌ی کامل آن را مشاهده کنند.

در ابتدای معرفی، این قابلیت تنها افزودن لینک به یک ویدیو‌ی IGTV در حساب‌های تجاری را ممکن می‌کرد که کاربران می‌توانستند با کشیدن صفحه به بالا نسخه‌ی کامل ویدیو را در IGTV مشاهده کنند. در حال حاضر مشخص نیست اینستاگرام اجازه‌ی به اشتراک گذاری چه تعداد از این دست ویدیو‌های پیش نمایش در استوری را به کاربر می‌دهد، اما این تلاش دیگری است از طرف این کمپانی تا فاصله‌ی بین اپلیکیشن IGTV را که به طور مستقل عرضه شده است، با اپ رسمی این خود کمتر کند.

همان‌طور که اشاره کردیم، قابلیت دیگر امکان به اشتراک گذاری موزیک‌های جستجو شده در Shazam است. همکاری اینستاگرام و Shazam (که در ماه سپتامبر توسط اپل خریداری شده است) این امکان را فراهم می‌کند تا پس از شناسایی موزیک مورد نظر بتوان بدون معطلی آن را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

برای این کار لازم است از آخرین نسخه‌ی هر دو اپلیکیشن استفاده کنید. پس از تشخیص موزیک در حال پخش توسط Shazam، باید بخش Share را انتخاب نمایید تا یک پیغام پاپ‌آپ از اینستاگرام دریافت کنید و پس از آن با انتخاب گزینه‌ی «More on Shazam» می‌توانید کاور موزیک مورد نظر را در استوری خود به اشتراک بگذارید که لینکی به صفحه‌ی آن آهنگ در اپ Shazam نیز خواهد بود.

این قابلیت در حال حاضر تنها در دسترس کاربران iOS قرار دارد و اعلام شده که به زودی کاربران سیستم عامل اندروید نیز می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها