Loading...

ایکس باکس لایو به اندروید، iOS و نینتندو سوئیچ می‌آید

ایکس باکس لایو به اندروید، iOS و نینتندو سوئیچ می‌آید
شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا برای فراهم کردن بستر بازی‌های کراس-پلتفرم امکان استفاده از ایکس باکس لایو را به iOS، اندروید و نینتندو سوئیچ بیاورد. این خبر احتمالا به طور رسمی در GDC 2019 اعلام می‌شود.

مایکروسافت می‌خواهد سرویس گیمینگ کراس-پلتفرم خودش، یعنی Xbox Live، را به اندروید، iOS و نینتندو سوئیچ بیاورد. البته این شرکت تاکنون به طور رسمی اشاره‌ای به این مسئله نکرده اما در برنامه‌ریزی GDC 2019 مایکروسافت ذکر شده که ایکس باکس لایو «بسیار بزرگ‌تر» خواهد شد.

رویداد GDC 2019 قرار است ماه آینده در تاریخ ۲۷ اسفند برگزار شود و انتظار داریم که مایکروسافت در این مراسم سرویس ایکس باکس لایو را به اندروید و iOS بیاورد.

به این ترتیب، توسعه‌دهندگان بازی می‌توانند ایکس باکس لایو را از طریق این XDK با فهرست دوستان، اچیومنت‌ها و بازی‌های چندنفره جدید یکپارچه‌سازی کنند. علاوه بر این، بر اساس شایعات، یکپارچه‌سازی ایکس باکس لایو برای بازی‌های خارج از مایکروسافت استودیو و ویندوز از طریق سرویس استریمینگ xCloud انجام خواهد شد که قرار است انتهای سال جاری راه‌اندازی شود.

ایکس باکس لایو بزرگ‌ترین و تعاملی‌ترین جامعه گیمینگ دنیاست که با دهه‌ها تجربه سرویس‌های بازی مختلف را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا در زمان شما صرفه‌جویی شود و گیمرها به همه قابلیت‌های اجتماعی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

نسخه جدید ایکس باکس لایو قرار است بسیار بزرگ‌تر شود. ایکس باکس لایو در حال حاضر روی ۴۰۰ میلیون دستگاه گیمینگ قرار دارد و تعداد بازیکنان فعال آن ۶۸ میلیون نفر است، اما ما می‌خواهیم با انتشار نسخه جدید این XDK کراس-پلتفرم به بیش از ۲ میلیارد دستگاه برسیم.

با این SDK جدید، توسعه‌دهندگان بازی می‌توانند بازیکنان را در پلتفرم‌های مختلف مثل iOS، اندروید و نینتندو سوئیچ با ایکس باکس و فروشگاه مایکروسافت یکپارچه کنند.

تاکنون تنها بازی بزرگی که توانسته کراس-پلتفرم گیمینگ را به صورت واقعی به ارمغان بیاورد، بازی محبوب استودیو Epic گیمز، یعنی فورتنایت، بوده است. حالا مایکروسافت می‌خواهد با آوردن سرویس ایکس باکس لایو به پلتفرم‌های بزرگ دنیا، تجربه کراس-پلتفرم مشابه‌ای را برای گیمرها ایجاد کند. با انتشار این SDK، باید منتظر توسعه‌دهندگان باشیم تا امکان استفاده از سرویس ایکس باکس لایو را در بازی‌های خود فراهم سازند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها