Loading...

کاملترین راهنمای رزرو اینترنتی اقامتگاه، ویلا و هتل برای سفرهای نوروزی

کاملترین راهنمای رزرو اینترنتی اقامتگاه، ویلا و هتل برای سفرهای نوروزی
خیلی از افرادی که تجربه خرید اینترنتی بلیط سینما، استخر و... را به صورت اینترنتی دارند و یا کالاهای مختلف را به شیوه اینترنتی خریداری می‌کنند، تجربه خرید بلیط سفر به صورت آنلاین را ندارند.

خیلی از افرادی که تجربه خرید اینترنتی بلیط سینما، استخر و... را به صورت اینترنتی دارند و یا کالاهای مختلف را به شیوه اینترنتی خریداری می‌کنند، تجربه خرید بلیط سفر به صورت آنلاین را ندارند.

این دسته از افراد به این درک رسیده‌اند که خرید اینترنتی از وبسایت‌های معتبر در زمان و همچنین هزینه آنها کمک بزرگی به حساب می‌آید؛ اما ممکن است به دلیل عدم شناخت کافی نسبت به وبسایت‌های معتبر و همچنین شیوه‌ خرید اینترنتی بلیط سفر تا کنون از شیوه استفاده نکرده‌اند. در مطلب امروز قصد داریم درباره شیوه رزرو اقامتگاه، رزرو هتل، ویلا شمال و... از طریق سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما به شما بگوییم. اگر قصد رزرو اقامتگاه بومگردی به شیوه‌ای سریع، آسان و مطمئن را دارید با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.


 

1 -  جستجو و انتخاب

برای رزرو اقامتگاه کافی است که در صفحه اول سایت جاباما، نام محل اقامت یا شهر و تاریخ ورود و خروج مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از جستجو نام شهر، در صفحه بعدی لیستی از مکان‌های اقامتی موجود در شهر مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از فیلترهای قسمت سمت راست صفحه می‌توانید جستجوی اقامتگاه مورد نظرتان را با توجه به مشخصات دل‌خواه خود محدود نمایید. حال اگر در صفحه اول جستجو، نام مکان اقامتی مد نظر خود را وارد کنید و وارد صفحه مشخصات اقامتگاه خواهید شد.

در این مرحله با انتخاب تعداد و نوع اتاق های مورد نظر، وارد فرآیند رزرواسیون می‌شوید. پس از آن صفحه‌ای شامل رزرو را مشاهده خواهید کرد که برای ادامه روند رزرو باید روی کلید ادامه رزرو، کلیک کنید. همچنین در صورتی که قصد اصلاح رزرو را دارید، می توانید از کلید برگشت استفاده کنید.

2 - عضویت و ورود

پس از طی مراحل قبل، پنجره عضویت یا ورود به سایت جاباما برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت می‌توانید با وارد کردن پست الکترونیک، شماره تماس و رمز عبور در سایت جاباما عضو شوید. همچنین در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده‌اید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود به ادامه فرآیند رزرو بپردازید.

3 - ورود اطلاعات

در بخش ورود اطلاعات،به ازای هر اتاق باید اطلاعات یکی از مسافرین وارد شود. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی مسافر، شماره تماس و کد ملی اوست.

4 - پرداخت صورتحساب

تعدادی از اقامتگاه‌های موجود در سایت جاباما، برای انجام رزرو قطعی نیاز به بررسی بیشتری دارند که در این صورت منتظر تماس همکاران ما در جاباما بمانید. پس از برقراری تماس و انجام هماهنگی‌های لازم، با بروزرسانی همین پنجره وارد صفحه درگاه پرداخت هزینه خواهید شد. پس از مشاهده این صفحه، می‌توانید با استفاده از درگاه پرداخت بانک، مبلغ رزرو را بصورت الکترونیکی پرداخت کنید.
 

5 - دریافت واچر

با پرداخت صورتحساب و پس از خروج از درگاه الکترونیکی بانک، واچر به صورت خودکار برای شما نمایش داده می‌شود. توصیه می‌کنیم که با همراه داشتن واچر (نامه اقامت) اقامتگاه مورد نظر در تاریخ تعیین شده به محل اقامتگاه مراجعه کنید.

در صورتی که در روند رزرو اقامتگاه بومگردی با سوالی مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی جاباما تماس بگیرید. این تیم 247 نفره به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی شماست. همچنین اگر به هر دلیل سفرتان لغو شد، می‌توانید مبلغ پرداختی را استرداد کنید. پس در صورتی که قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را دارید به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه کنید و در چند دقیقه ویلا، اقامتگاه و بوم‌گردی مورد نظرتان را رزرو کنید. به عنوان مثال، برای رزرو ویلا شمال می‌توانید لیستی از بهترین ویلاهای شمال را با قیمت‌های مختلف در اختیار داشته باشید و بهترین انتخاب را برای سفرتان بکنید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها