Loading...

اندروید Q در تلفن‌های پیکسل به قابلیت تشخیص تصادفات مجهز می‌شود

اندروید Q در تلفن‌های پیکسل به قابلیت تشخیص تصادفات مجهز می‌شود
در نسخه سوم بتای اندروید Q اپلیکیشن جدیدی به نام Safety Hub وجود دارد که از قابلیتی به نام Car Crash Detection بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی درباره این قابلیت در دسترس نیست اما احتمالا توانایی شناسایی خودکار تصادفات را دارد.

گوگل با معرفی قابلیت‌هایی مثل Digital Wellbeing تلاش زیادی برای حفظ سلامت و امنیت کاربران دارد، و حتی در گذشته سعی داشته تا با کارهای مختلف توجه کاربر را در هنگام رانندگی پرت نکند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی قابلیتی است که در هنگام وقوع تصادفات جاده‌ای به کمک شما می‌آید. بر اساس شواهدی که از اندروید Q به دست آمده، ظاهرا تلفن‌های پیکسل امکان تشخیص خودکار تصادفات را خواهند داشت.

در بتای اندروید Q که در خلال I/O 2019 منتشر شد اپلیکیشن جدیدی به نام Safety Hub وجود دارد که مختص تلفن‌های پیکسل است. این اپلیکیشن هنوز کامل نیست اما با توجه به وجود قابلیتی به نام Car Crash Detection می‌توانیم حدس بزنیم که تشخیص خودکار تصادفات یکی از ویژگی‌های آن باشد. علاوه بر این، دو آیکن هم در این برنامه وجود دارد که تصادف خودروها را نشان می‌دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که این اپلیکیشن چطور تصادف را شناسایی می‌کند چون حتی استفاده از سنسور شتاب‌سنج و میکروفون هم گاهی اوقات می‌تواند هشدار اشتباه صادر کند. شاید این اپلیکیشن تنها در صورتی می‌تواند تصادفات را شناسایی کند که دستگاه به اتومبیل شما وصل باشد.

از سوی دیگر مشخص نیست که در صورت تشخیص تصادف چه کاری قرار است انجام شود، اما می‌توان حدس زد که پس از تماس با پلیس یا مرکز فوریت‌های پزشکی، کسانی را که شما در فهرست مخاطبان اضطراری قرار داده‌اید در جریان این اتفاق بگذارد.

اگر گوگل به درستی و بدون اشتباه بتواند این سیستم را پیاده‌سازی کند، این قابلیت آن‌ها را نسبت به رقبا خیلی جلو خواهد انداخت و افراد بیشتری به استفاده از Android Auto یا Assistant Driving Mode روی خواهند آورد. در کنار این‌ها مطمئنا امکان نجات جان افراد خیلی بیشتری در سوانح جاده‌ای فراهم می‌شود.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها