Loading...

گوگل به دانش‌آموزان 4 هزار کروم‌بوک و 100 هزار شبکه رایگان اینترنت اهدا می‌کند

گوگل به دانش‌آموزان 4 هزار کروم‌بوک و 100 هزار شبکه رایگان اینترنت اهدا می‌کند
به دنبال شیوع کرونا و تعطیلی مدارس بسیاری از دانش‌آموزان آموزش‌های خود را از راه دور و به صورت مجازی دنبال می‌کنند. حالا گوگل سعی دارد شرایط تحصیل آنلاین را برای مناطق روستایی کالیفرنیا تسهیل کند.

به گزارش CNBC، شرکت گوگل قرار است ۴ هزار لپتاپ کروم‌بوک و هزینه استفاده از ۱۰۰ هزار شبکه وای فای محلی را برای مناطق روستایی کالیفرنیا فراهم کند تا دانش‌آموزانی که بر اثر شیوع کرونا از داخل خانه تحت آموزش قرار دارند با راحتی بیشتری بتوانند کلاس‌های خود را دنبال کنند. این خبر که توسط فرماندار کالیفرنیا، گوین نیوزم، و مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای، اعلام شده به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا حداقل به مدت سه ماه به اینترنت رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشند.

وب‌سایت EdSource گزارش داده که در کالیفرنیا ۲۰ درصد از دانش‌آموزان به اینترنت دسترسی ندارند. اما به گفته لیندا دارلینگ-هموند، عضو هیئت آموزش کالیفرنیا، کمک گوگل می‌تواند این آمار را نصف کند. مدیرعامل گوگل در توئیتی پیرامون این خبر نوشت: «ما در حال فراهم‌سازی ۴ هزار کروم‌بوک برای دانش‌آموزان نیازمند کالیفرنیایی و اینترنت رایگان برای ۱۰۰ هزار خانواده روستایی هستیم تا در شرایط بحران کرونا امکان دسترسی به آموزش‌های از راه دور را آسان کنیم.»

با این حال، هنوز به منابع بیشتری در این ایالت نیاز است. نیوزم تخمین زده که کالیفرنیا به ۱۶۲٫۰۱۳ شبکه وای فای محلی دیگر احتیاج دارد. علاوه بر این، با توجه به ضعیف بودن کیفیت سیگنال‌های سلولار ابهاماتی پیرامون کیفیت این ۱۰۰ هزار شبکه اینترنت مطرح شده است.

مشکل شکاف دسترسی به شبکه فقط محدود به کالیفرنیا نیست و سرتاسر آمریکا از چنین مشکلی رنج می‌برد. اکنون بسیاری از دولت درخواست کرده‌اند تا اقدامات بیشتری را در این زمینه اجرایی کند. کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) همین حالا دست به کار شده و به مدارس اجازه داده تا با همکاری با اپراتورها امکان ارتقای زیرساخت‌های اینترنت را فراهم کنند. به‌علاوه، یکی از اعضای این کمیسیون خواستار آن شده تا شبکه‌های اینترنت مستقیما به مدارس واگذار شود تا آن‌ها اینترنت را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

مشارکت گوگل جدیدترین اقدامی است که به دنبال اعلام برنامه‌های اصلاحی به منظور بهبود شرایط آموزش از راه دور مدارس کالیفرنیا انجام می‌گیرد. وب‌سایت EdSource می‌گوید San Francisco Unified از زمان تعطیلی مدارس در ماه مارس تاکنون ۵۲۰۰ کروم‌بوک به دانش‌آموزان اهدا کرده و Los Angeles Unified مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای تهیه لپتاپ برای دانش‌آموزان اختصاص داده است.

منبع : جی اس ام

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها