Loading...

کیبورد تاشو برای تبلت؛ ابتکار دیگری از مایکروسافت

کیبورد تاشو برای تبلت؛ ابتکار دیگری از مایکروسافت
مایکروسافت باز هم در زمینه صفحه کلید دست به ابتکاری جالب زده و صفحه کلید تاشو خود را معرفی کرده است. این صفحه کلید را می‌توان به همه موبایل‌ها و تبلت‌ها وصل کرد و استفاده از آن به گروه خاصی محدود نمی‌شود.

بازار خرید تبلت‌ها کم‌کم روبه کاهش می‌گذارد و فبلت‌های کوچک‌تر با کاربردی مشابه جای آنها را می‌گیرند. مردم به این نتیجه رسیده‌اند که تبلت‌ها بیشتر برای استفاده‌هایی مثل فیلم دیدن، بازی کردن و کارهایی از این قبیل مناسب‌اند. اگر بخواهید کار حرفه‌ای‌تری انجام دهید، به صفحه کلید احتیاج دارید و بهتر است از استند هم استفاده کنید تا بتوانید آن را همچون صفحه نمایش لپ‌تاپ روبه‌روی خودتان نگه دارید. وقتی این لوازم را به تبلت اضافه کنید، دیگر دیوایس چندان سبکی در دست ندارید و تبلت شما مثل اولترابوک می‌شود!

با تمام این صحبت‌ها، مایکروسافت باز هم به تولید صفحه کلیدهای مبتکرانه و البته گران‌قیمتش ادامه می‌دهد؛ صفحه کلیدهایی که در آنها به ارگونومی بدن توجهی ویژه شده است. اکنون آخرین صفحه کلید اضافه‌شده به تولیدات مایکروسافت Universal Foldable Keyboard نام گرفته که صفحه کلیدی تاشوست و قرار است بدون هیچ مشکلی با گوشی یا تبلت شما (اندروید، ویندوزفون و iOS) کار کند.

این صفحه کلید را می‌تواند همزمان به دو دستگاه متصل کرد و سوییچ کردن بین دستگاه‌ها تنها با فشردن یک کلید انجام می‌شود. علی‌رغم داشتن تمام کلیدها، این صفحه کلید سبک و جمع‌وجور است و، همان‌طور که از نامش پیداست، می‌توانید آن را تا کنید و به‌راحتی جابه‌جایش کنید. با تا کردن صفحه کلید ارتباطش با دیوایسی که به آن متصل است به‌طور خودکار قطع می‌شود و به‌محض باز کردن، دوباره متصل می‌شود. طبیعی است که این حالت برای جلوگیری از تایپ اشتباه هنگام تا شدن ضروری است.

این صفحه کلید تاشو تنها 5 میلی‌متر ضخامت دارد، اما مایکروسافت در این محصول از استاندارد 4.0 بلوتوث بهره برده است و باتری‌اش را هم طوری طراحی کرده که می‌تواند با یک بار شارژ شدن سه ماه دوام داشته باشد. این صفحه کلید ضدآب است و کاربران هنگام استفاده نگرانی‌ای از این بابت نخواهند داشت. قیمت این محصول جدید مایکروسافت 100 دلار است و از طریق خرده‌فروش‌ها و از همین ماه جاری در دسترس قرار می‌گیرد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها