Loading...

با جدیدترین و مقاوم‌ترین تبلت دل برای کار در شرایط دشوار آشنا شوید

با جدیدترین و مقاوم‌ترین تبلت دل برای کار در شرایط دشوار آشنا شوید
دل پس از عرضه چندین مدل لپ‌تاپ بسیار بادوام از سری Rugged، به‌تازگی نخستین تبلت بسیار بادوام این سری را نیز معرفی کرده است.

دل می‌گوید که Latitude 12 Rugged می‌تواند در برابر آب، گردوخاک، شن و ماسه و سقوط از ارتفاع 120 سانتی‌متری مقاومت قابل قبولی از خود نشان دهد و کمترین آسیب را ببیند.

 

شاید نام سری کامپیوترهای Rugged شرکت دل به گوشتان خورده باشد؛ کامپیوترهایی که با مقاوم‌ترین مواد و برای کار در غیرمعمول‌ترین شرایط طراحی و ساخته می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها بهترین گزینه برای افرادی هستند که دوام وسیله در کارشان مهم‌تر از ویژگی‌های ظاهری نظیر ضخامت و زیبایی در طراحی است. دل پس از عرضه چندین مدل لپ‌تاپ بسیار بادوام از سری Rugged، به‌تازگی نخستین تبلت بسیار بادوام این سری را نیز معرفی کرده است. دل می‌گوید که Latitude 12 Rugged می‌تواند در برابر آب، گردوخاک، شن و ماسه و سقوط از ارتفاع 120 سانتی‌متری مقاومت قابل قبولی از خود نشان دهد و کمترین آسیب را ببیند. این ویژگی‌ها را در کنار عمر باتری ۱۲ ساعتی قرار دهید تا با محصولی روبرو باشید که برای استفاده در شرایط محیطی دشوار و دور از منابع انرژی کاملا مناسب است. دل این تبلت را برای استفاده در رده‌های مختلف، از تیم‌های امدادی گرفته تا مشاغل صنعتی دشوار، مناسب می‌داند. ویژگی‌های ارتباطی و واحد جی‌پی‌اس مستقل تعبیه‌شده روی Latitude 12 Rugged سعی می‌کند کاربر را در شرایط دشوار به بهترین شکل یاری کند.

 

تبلت بادوام Latitude 12 Rugged مجهز به صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی لمسی‌ای است که حتی با دستکش نیز می‌توان روی آن کار کرد. در ساخت این پنل از تکنولوژی اختصاصی دل با عنوان Direct-View بهره گرفته شده است که موجب می‌شود خواندن متون در شرایط جوی مختلف با کم‌ترین اشکال ممکن باشد. پردازنده این لپ‌تاپ اینتل Core M نسل پنجم است. انتخاب این پردازنده فکر را به این سو می‌برد که دل در ساخت این تبلت جدید تلاش کرده کفه ترازو بیشتر به سمت حفظ باتری سنگینی کند تا توان پردازش بالا. پشتیبانی از فضای ذخیره‌سازی SSD تا ۵۱۲ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی سایر مشخصاتی است که Latitude 12 Rugged را محصولی قابل اتکا می‌کند. سیستم عامل نصب‌شده روی آن ویندوز ۸.۱ است و در صورت تمایل می‌توان کیبورد کاملی به‌شکل کاور برایش تهیه کرد. علاوه بر کاور، وسایل جانبی مختلفی برای این تبلت تولید شده است که استفاده از آن روی میز یا داخل اتومبیل را راحت‌تر می‌کند.

 


 

دل می‌گوید که این محصول جدید را تا پایان ماه ژوئیه برای خرید در دسترس کاربران قرار می‌دهد. وب‌سایت TechRadar قیمتی بین ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار برای این تبلت پیش‌بینی کرده است. بی‌شک چنین قیمتی برای تبلت ویندوزی بالاست، اما فراموش نکنید که با تبلتی عادی طرف نیستیم و محصولی که از آن صحبت می‌کنیم جزو بادوام‌ترین تبلت‌های تولیدشده تا به امروز با بالاترین استاندارهاست. در حال حاضر لپ‌تاپ Latitute 12 Rugged Extreme از همین سری را با قیمت ۳۶۴۹ از خرده‌فروشی‌ها می‌توان تهیه کرد. ToughPad FZ-G1 تولید پاناسونیک را می‌توان جزو معدود رقیبان این محصول تلقی کرد که قیمت آن نیز از ۲۳۹۹ دلار آغاز می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها