Loading...

همکاری ال‌جی با لنوو برای ساخت تبلت‌های انعطاف پذیر

همکاری ال‌جی با لنوو برای ساخت تبلت‌های انعطاف پذیر
طی سال‌های اخیر اخبار و شایعات بسیاری درباره تولید گوشی‌های انعطاف پذیر و تاشدنی منتشر شده است اما دریغ از یک محصول که با این ویژگی‌ها توسط شرکت‌های مدعی فناوری ساخته شده باشد. هرچند به نظر می‌رسد درباره تبلت ها مسئله متفاوت است

طی سال‌های اخیر اخبار و شایعات بسیاری درباره تولید گوشی‌های انعطاف پذیر و تاشدنی منتشر شده است اما دریغ از یک محصول که با این ویژگی‌ها توسط شرکت‌های مدعی فناوری ساخته شده باشد . هرچند به نظر می‌رسد درباره تبلت ها مسئله متفاوت است و به زودی باید منتظر تبلت های انعطاف پذیر در بازار گجت های جدید باشیم شاید زودتر از گوشی های هوشمند تاشونده در بازار سروکله تبلت های منعطف پیدا شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که لنوو با همکاری ال‌جی قرار است رویای تولید یک تبلت انعطاف پذیر را محقق کند. تبلتی که ایده و ساختش متعلق به لنوو و تولید صفحه نمایشش بر عهده ال‌جی خواهد بود.

تبلت تاشو انعطاف پذیر لنوو 13 اینچی خواهد بود که در هنگام تا شدن به ابعاد 8 تا 9 اینچ می‌رسد از مزایای این تبلت می‌توان به حمل آسان آن اشاره کرد . هم چنین یکی از مشکلاتی که تلفن‌های هوشمند تاشو با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به همین دلیل به نتیجه نرسیده‌اند نیز در این تبلت های تاشو وجود ندارد چرا که تبلت های انعظاف پذیر به اندازه گوشی‌هایی با همین ویژگی باز و بسته و تا نمی‌شوند و مراجعه روزانه به آنها کم‌تر است بنابراین مشکل کوتاه شدن عمر صفحه نمایش را نخواهند داشت.

با تمام این تفاسیر شایعات در حالی مطرح می‌شود که شرکت تولیدکننده صفحه‌نمایش ال‌جی قردادی نیز با شرکت دل برای تولید پنل های نمایش 13 اینچی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به این زودی درباره پنل های تولید شده این شرکت برای تبلت های لنوو نظر داد . هنوز برای لحظه شماری خرید یک تبلت تاشونده و انعطاف پذیر بسیار زود است باید منتظر ماند و دید آینده تولید تبلت های تاشونده و انعطاف پذیر چه خواهد شد.  

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها