Loading...

با سامسونگ Notebook 9 ، شما به مک بوک نیاز ندارید!

با سامسونگ Notebook 9 ، شما به مک بوک نیاز ندارید!
نام برند سامسونگ از گذشته تاکنون بین بدترین و بهترین رنک های جهانی برای محصولات مختلف این کمپانی بزرگ دیده می شود.

نام برند سامسونگ از گذشته تاکنون بین بدترین و بهترین رنک های جهانی برای محصولات مختلف این کمپانی بزرگ دیده می شود. سال هاست که گوشی های موبایل، تلویزیون ها و بسیاری دیگر از لوازم خانگی این شرکت مانند یخچال و فریزر، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و لوازم صوتی و تصویری این برند در بین مردم بسیاری از کشورهای دنیا نام آشناست. اما این کمپانی در طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مانند لپتاپ جایگاه موفقی را از آن خود نکرده است.  جایگاه نهم در میان برترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ بدون شک شایسته غول اسمارت‌فون‌های دنیا نیست. سامسونگ هرچقدر در بازار گوشی موبایل هوشمند موفق بوده، در حوزه رایانه چندان توفیق نداشته است. ناگفته نماند در بازار خرید وفروش لپ‌تاپ سامسونگ، نمونه‌هایی که سر و صدا به پا کند هم وجود داشته است.

کلمه سامسونگ از ادغام دو واژه سام و سونگ تشکیل شده که به معنی سه ستاره است. این شرکت در سال ۱۹۳۸ میلادی در شهر تایگو کره جنوبی توسط فردی به نام لی بیونگ چول تاسیس شد. ابتدا کار این شرکت صادرات ماهی خشک و آرد به چین بود تا در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی به کسب و کارهای دیگری روی آورد. در این سال‌ها سامسونگ قدم در فعالیت‌هایی مانند بیمه عمر و تولید منسوجات گذاشت و چند سال بعد هم به تولید تلویزیون را در دستور کار خود قرار داد.

 در سال‌های بعد سامسونگ تولید کننده ماشین لوازم صوتی، ظرفشویی و یخچال و فریزر شد و در دهه ۹۰ میلادی به سبد کالاهای تولیدی خود هارد دیسک و دستگاه‌های کامپیوتری را افزود و بعد با روی کار آمدن تبلت‌ها و موبایل‌ها یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که در این زمینه به فعالیت‌های گسترده پرداخت.

در این بین کارشناسانی که در حوزه فناوری اشتغال دارند می‌دانند که خرید و فروش لپ‌تاپ سامسونگ همچنان بازار خود را حفظ کرده است و نوت‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های این برند کره‌ای از بهترین قطعات ساخته شده‌اند. طبق گفته این شرکت ۷۰ درصد قطعات این محصولات مثل پنل ال سی دی و مموری‌شان توسط همین شرکت ساخته می‌شوند.

آنچه که نخستین اصل در بازار ساخت لپ‌تاپ است، این است که این دستگا‌ه‌ها باید در برابر ضربات مقاوم باشند، از همین رو مانند آزمون‌های مقاومت در تصادف صنعت خودروسازی، سامسونگ هم شرایط آسیب زننده مختلفی را مانند تست پرتاپ، انداختن روی زمین، وارد کردن ولتاژهای مختلف برق و یا قرار دادن دستگاه در اتاق‌های مختلف با درجه دمای متفاوت را بر روی محصولات خود تست می‌کند.

یکی از مزایای این نوع دستگاه‌های سامسونگ این است که طول عمر باتری خوبی دارند و به اصطلاح زود خالی نمی‌شوند. ضمن اینکه بیشتر لپ‌تاپ‌های این شرکت کره‌ای به نسبت سایر برندها اقتصادی‌تر هم هستند.

هم چنین باید در نظر داشت در سال 2018، سامسونگ Notebook 9 یک نمونه ی سبک وزن و به راحتی قابل حمل است. سبک بودن لپ تاپ از نظر هر خریداری یک امتیاز بزرگ و مثبت به شمار می رود.

از همین رو اگر عبارت خرید و فروش لپتاپ سامسونگ را در سایت دیوار جست و جو کنید. با محصولات مختلفی روبرو خواهید شد که به صورت نو یا کارکرده در معرض فروش قرار گرفته‌اند. مثلا نوت بوک ۹ سامسونگ که در سایت دیوار برای فروش گذاشته شده از جدیدترین نسل تراشه‌های اینتل یعنی پردازنده‌های کافی لیک برخوردار است. ضمن اینکه این دستگاه در دو اندازه ۱۳ و ۱۵ اینچ عرضه می‌شود تا هر اندازه‌ای که مد نظر مشتری است آن را انتخاب کند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها