Loading...

انتشار شایعات تازه‌ای در مورد نسل بعدی آیفون‌ها

انتشار شایعات تازه‌ای در مورد نسل بعدی آیفون‌ها
تا به امروز شایعات زیادی در مورد آنچه آیفون‌ 6 و ۶s از آب درخواهند آمد شنیده‌ایم اما طبق شایعات جدیدی گفته می‌شه که دوربین ایندو گوشی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

در گزارش تازه‌ای که بازهم از زبان Ming-Chi Kuo تحلیل‌گر خوش‌سابقه‌ی تایلندی وب‌سایت KGI Securities منتشر‌شده همچنین سخن از استفاده اپل از فناوری Force Touch به میان آمده، همان‌طور که چند ماه پیش این شایعه وجود داشت. آقای مینگ بر این باوره که این فناوری نه‌تنها در آیفون بعدی حضور داره بلکه نقش پررنگی درفروش بیشتر این محصول ایفا خواهد کرد، گفته‌شده بود که این ویژگی تنها در آیفون ۶s Plus قرار داده خواهد شد اما این‌طور نیست و هردو گوشی از این فناوری بهره‌مند خواهند شد.

او شایعه‌ی عرضه‌ی آیفون ۴ اینچی برای امسال را دوباره رد کرده در صورتی که قبلاً شنیده‌ بودیم امسال ۳ نوع آیفون منتشر خواهد شد. پس با این حساب امسال تنها آیفون ۶s و ۶s Plus عرضه می‌شوند که طراحی مشابهی با نسل فعلی داشته و نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچی دارند، پردازنده‌های این دو از نوع Apple A9 بوده و رم داخلی این دو ۲ گیگابایتی از نوع LPDDR4 خواهد بود. در مورد رنگ جدید باید گفت که به‌مانند اپل واچ، رنگ طلایی مایل به رز قرمز هم برای بدنه‌ی این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

Goldgenie-iPhone-6-Rose-Gold1

بعدازاینکه همکاری اپل با شریک خود GT Advanced در فراهم کردن نمایشگرهایی از جنس یاقوت کبود شکست خورد، همه امیدشان در به دست گرفتن آیفون با این جنس از شیشه را از دست دادند. اما احتمالاً اپل با حل کردن مشکل تولید نمایشگر با این نوع از شیشه، آیفون ۶s Plus را به این محافظ صفحه مجهز کند. قبل از این هم گفته‌شده بود که جنس آلومینیومی که برای بدنه‌ی آیفون در نظر گرفته خواهد شد چیزی در حدود ۶۰درصد از نسل فعلی قوی‌تر است و مشابه با بدنه‌ی سری ۷۰۰۰ اپل واچ خواهد بود. در ضمن تاچ آی‌دی آیفون‌های تولید امسال به‌روزرسانی خواهند شد تا از مدل‌های قبلی دقیق‌تر باشند. دو آیفون بعدی تا حدود ۵ ماه دیگر به‌صورت رسمی معرفی و رونمایی خواهند می‌شوند.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها