Loading...

گوشی پرچم‌دار سونی +Z3 رونمایی شد

گوشی پرچم‌دار سونی +Z3 رونمایی شد
از نظر ظاهر +Xperia™ Z3 با فریم براق فلزی، شیشه آب‌دیده و گوشه‌های مدور از هر زاویه‌ای زیبا به نظر می‌رسد و برای در دست گرفتن راحت است.

دوربین اصلی به یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با حسگر عکس Exmor RS™ برای موبایل، موتور پردازش BIONZ™ برای موبایل و لنز زاویه عریض ۲۵ میلی‌متری G مجهز است. با «خودکار فوق‌العاده» ‌بهبودیافته بهترین عکس را هربار و در همان بار نخست خلق کنید. این قابلیت به‌طور خودکار  تنظیمات را برای ارائه بهترین تصویر ممکن بهینه می‌کند و می‌تواند تا ۵۲ صحنه مختلف را شناسایی کند و با ضبط و خروجی ویدیوی ۴K خاطره‌های ارزشمندتان را با کیفیت بالا ضبط کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی جدید با حسگر عکس Exmor R™ برای موبایل بدین معناست که می‌توانید در شرایط نوری سلفی‌های بهتری داشته باشید و لنز زاویه عریض ۲۵ میلی‌متری برای سلفی‌های گروهی ایده‌آل است. خودکار فوق‌العاده محیط عکس‌برداری را تحلیل می‌کند و به‌طور خودکار تنظیمات را بهینه می‌کند تا هر بار عالی به‌نظر برسید. Full HD 1080p برای چت‌های ویدیویی ایده‌آل است و زمانی که فیلم‌های سلفی می‌گیرید، SteadyShot™ با حالت «فعال هوشمند» برای تولید ویدیوهایی روان‌تر حرکت‌ها را تخمین می‌زند.

xperia-z3-plus2

+Xperia Z3 به پردازشگر فوق سریع هشت‌هسته‌ای ۶۴ بیتی Snapdragon 810 مجهز استماندگاری باتری شگفت‌انگیز دوروزهٔ Sony و فناوری نوآورانه ‌صرفه‌جویی در مصرف نیرو با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا به شما عملکرد باتری برتری را ارائه دهند. علاوه بر این اکنون می‌توانید با  شارژرهای دارای گواهی Qualcomm® Quick Charge™ ۲٫۰ مانند UCH10، تنها با ۴۵ دقیقه شارژ کردن، از تلفن‌تان یک روز استفاده کنید. ماندگاری باتری شگفت‌انگیز دوروزهٔ Sony و فناوری نوآورانه ‌صرفه‌جویی در مصرف نیرو با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا به شما عملکرد باتری برتری را ارائه دهند. علاوه بر این اکنون می‌توانید با  شارژرهای دارای گواهی Qualcomm® Quick Charge™ ۲٫۰ مانند UCH10، تنها با ۴۵ دقیقه شارژ کردن، از تلفن‌تان یک روز استفاده کنید.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها