Loading...

جادویی به نام OTG

جادویی به نام OTG
کابل‌های OTG قابلیت اتصال فلش مموری، کیبورد، ماوس، دسته بازی، کارتخوان و… را به گوشی و یا تبلت می‌دهند.

آیا تا به حال به تمام کارایی و قابلیت‌های گوشی هوشمندتان فکر کرده‌اید و می‌دانید چه کارهایی را می‌توان با گوشی هوشمند انجام داد؟ خیلی‌ها به این که گوشی هوشمندشان عکس و فیلم می‌گیرد و می‌توان با آن بازی کرد یا گشتی در اینترنت زد، بسنده می‌کنند. اما حالا ما می‌خواهیم اسرار قابلیت‌های نهان در یک تلفن هوشمند را برایتان آشکار کنیم. قابلیت‌هایی که تا به امروز اطلاعی از وجود آنها نداشتید.

 

روی تمامی گوشی‌های هوشمند (به جز آیفون) شیار کوچک ذوزنقه شکلی وجود دارد که درگاه میکرو یو.اس.بی خوانده می‌شود. همان درگاهی که همیشه برای شارژ گوشی خود از آن استفاده می‌کنید.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید محتویات یک حافظه فلش را به گوشی هوشمندتان منتقل کنید ولی به علت دسترسی نداشتن به رایانه نتوانسته‌اید چنین کاری را انجام بدهید. ما در کلیک راه‌حل ویژه‌ای برایتان داریم. با استفاده از یک کابل OTG که تصویر آن را می‌بینید و بیشتر از بیست هزار تومان هم قیمت ندارد، می‌توانید چنین کاری را در عرض چند ثانیه و حتی آسان‌تر از رایانه انجام دهید. یک سر کابل OTG ـ مخفف on-the-go ـ پورت میکرو یو.اس.بی و در سر دیگر آن مادگی درگاه یو.اس.بی وجود دارد. با اتصال این کابل به گوشی هوشمند می‌توانید فلش دیسک خود را مستقیم به گوشی وصل کنید و درون آن جستجو یا نقل و انتقال فایل‌ها را انجام دهید. نکته جالب این ترفند این است که با استفاده از یک هاب یو.اس.بی می‌توانید تا چهار فلش مموری را هم به گوشی وصل کنید. لازم به ذکر است گوشی هوشمندتان باید از قابلیت OTG پشتیبانی کند مثل تلفن هوشمند گلکسی اس 4 که ما در این آزمایش از آن استفاده کرده‌ایم. برای اطلاع از داشتن این قابلیت به کاتالوگ تلفنتان که درون جعبه آن قرار دارد، مراجعه فرمایید.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها