Loading...

تصویر جدید از طراحی نهایی Meizu MX5

تصویر جدید از طراحی نهایی Meizu MX5
کمپانی Meizu، که در آغاز فعالیت خود زیر سایه استارت آپ موفق Xiaomi قرار گرفته بود، اکنون با افزایش تنوع محصولاتش توانسته به خوبی برند خود را به کاربران و رسانه ها بشناساند.

این کمپانی سال گذشته پرچمداری قدرتمند به نام Meizu MX4 روانه بازار کرد و تا پیش از ورود گلکسی اس ۶، بالاترین امتیاز بنچمارک AnTuTu را به خود اختصاص داده بود.

تبلیغات
 

میزو هم اکنون نیز تصمیم دارد شوالیه جدیدی به نام Meizu MX5 معرفی کند. تصویر این گوشی، که شایعات زیادی پیرامون مشخصات و ویژگی هایش وجود دارد، هم اکنون افشا شده و طراحی نهایی اش را می توان به وضوح در این عکس مشاهده کرد.

تصاویری که پیش از این، مثلا هفته گذشته، از Meizu MX5 به بیرون درز کرده بود تماما با این تصویر همخوانی دارد و تناقضی میان زبان طراحی آنها دیده نمی شود. هفته پیش تصاویری از این گوشی هنگام بازدید از TENAA چین ثبت شده بود که می توان آن را نهایی ترین و موثق ترین تصویر ثبت شده از MX5 لقب داد.

 

این گوشی در دو نسخه ارائه خواهد شد. نسخه اول پردازنده Mediatek MT6793 دارد و نمایشگرش نیز یک پنل AMOLED در سایز ۵.۵ اینچ با کیفیت Full HD است. ۳ گیگابایت فضای RAM، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا و رابط کاربری اختصاصی FlymeOS 4.5 از جمله مشخصات نهایی نسخه اول MX5 است.


نسخه دوم این گوشی نیز Meizu MX5 Pro نام دارد و از کلمه Pro در این نام می توان حدس زد که قرار است با نمایشگری بزرگ تر و مشخصاتی احتمالا قوی تر روانه بازار شود. نسخه Pro از پردازنده Exynos 7420 مشابه گلکسی اس ۶ بهره می برد و نمایشگری ۶ اینچی با کیفیت QHD دارد. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، فضای رم ۴ گیگابایتی و احتمالا یک باتری غول پیکر از جمله دیگر

مشخصات Meizu MX5 Pro است. در صورتی که این فبلت در خارج از چین نیز عرضه شود، قطعا خطر بزرگی برای LG G4 Pro و Galaxy Note 5 خواهد بود، زیرا قیمت رقابتی محصولات مهم ترین سیاست Meizu است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها