Loading...

آی او اس ۹ تپ های شما را پیش از لمس صفحه پیش بینی می کند

آی او اس ۹ تپ های شما را پیش از لمس صفحه پیش بینی می کند
همان طور که می دانید، نخستین نسخه آزمایشی آی او اس ۹ از دوشنبه شب هفته پیش، هجدهم خرداد، در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.

از همان موقع از یک سو توسعه دهندگان و از سویی دیگر افراد کنجکاو و خبره این نسخه آی او اس را نصب کرده اند و به دنبال اطلاعات ریز و درشتی هستند که نه تنها در آی او اس ۹ جدیدند، بلکه ممکن است اطلاعاتی در خصوص آیفون یا آی او اس بعدی نیز لو دهند. در همین راستا چشمان تیزبین افراد کنجکاو اخیرا به خطی جدید از زبان اپل در مورد فریمورک UIKit آی او اس افتاده است.

 این توضیح به شرح زیر است:

ایجاد بهبودهایی در زمینه تاچ، نظیر فراهم شدن امکان دسترسی به تاچ های واسطی که ممکن است پس از آخرین به روز رسانی صفحه نمایش یا پیش بینی در مورد آنها صورت گرفته باشند.

در این توضیح به طور مشخص از عبارت پیش بینی تاچ استفاده شده است؛ عبارتی که در نگاه اول کاملا مبهم و جدید به نظر می آید. برای معنا بخشیدن به این عبارت، مراجع مختلف گمانه زنی هایی کرده اند. بسیاری از آنها اتفاق نظر دارند که آی او اس ۹ قادر خواهد بود حدس بزند کاربر، پس از لود شدن یک صفحه، چه تپی در آن انجام خواهد داد. بر همین اساس سیستم عامل می تواند پردازش های لازم و اولیه برای آن کار را انجام دهد و به نوعی خودش را آماده پذیرش چنان فرمانی کند. نتیجه این امر بالا رفتن محسوس سرعت عمل سیستم عامل در استفاده های معمول است. سیستم عامل آی او اس را شاید بتوان روان ترین سیستم عامل حال حاضر دانست، اما تعبیه چنین مفهومی در بطن آن وضعیت را از آنچه هست نیز بهتر می کند و موجب می شود تعلل های جزئی هنگام حرکت بین منوهای مختلف نیز تا حد زیادی از بین برود.

چندان روشن نیست که سیستم عامل چگونه خبردار می شود که قرار است کجا تپ کنید. یکی از احتمالاتی که در این خصوص مطرح شده به مفهوم هات اسپات اشاره کرده است. در این احتمال گفته می شود در هر صفحه ای که لود می شود، نقاطی وجود دارد که احتمال تپ شدنشان بیش از سایر نقاط است. بر همین اساس این نقطه هات اسپات تلقی می شود و به لیست نقاطی اضافه می شود که پیش پردازش مربوط به آنها باید انجام بگیرد. احتمالات دیگر نیز از مواردی نظیر آنالیز طرز استفاده کاربر از آی دیوایس و یادگیری طرز رفتار او حکایت می کنند؛ موردی که با هوشمندسازی انجام شده در آی او اس ۹، که اپل در کنفرانس WWDC امسال از آن سخن گفت، همخوانی دارد.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها