Loading...

سونی رسما گرم شدن اکسپریا Z4 و +Z3 را تایید کرد

سونی رسما گرم شدن اکسپریا Z4 و +Z3 را تایید کرد
چند روز پیش سرویس های خبری از داغ شدن گوشی اکسپریا زد ۴ خبر دادند که موجب شکایت تعداد زیادی از دارندگان این دستگاه شده است.

دو روز پیش، یازدهم ژوئن، سونی رسما به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد این مشکل نه فقط روی اکسپریا زد ۴، بلکه روی اکسپریا زد ۳ پلاس نیز وجود دارد.

پردازنده هر دو این گوشی ها اسنپدراگون 810 SoC شرکت Qualcomm است که از همان بدو ورود به دنیای فناوری خبر داغ شدن آن ورد زبان رسانه هاست. پیش از این گفته می شد که هر دو مدل اشاره شده اکسپریا از نسخه اصلاح شده این چیپ بهره می برند که قرار بود عملکرد بهتری در کنترل حرارتی از خود به نمایش بگذارد.

تبلیغات

 

چند روز پیش سرویس های خبری از داغ شدن گوشی اکسپریا زد ۴ خبر دادند که موجب شکایت تعداد زیادی از دارندگان این دستگاه شده است. دو روز پیش، یازدهم ژوئن، سونی رسما به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد این مشکل نه فقط روی اکسپریا زد ۴، بلکه روی اکسپریا زد ۳ پلاس نیز وجود دارد. پردازنده هر دو این گوشی ها اسنپدراگون 810 SoC شرکت Qualcomm است که از همان بدو ورود به دنیای فناوری خبر داغ شدن آن ورد زبان رسانه هاست. پیش از این گفته می شد که هر دو مدل اشاره شده اکسپریا از نسخه اصلاح شده این چیپ بهره می برند که قرار بود عملکرد بهتری در کنترل حرارتی از خود به نمایش بگذارد.

 

خوشبختانه تنها واکنش سونی در برابر این موضوع تایید آن نبود. این کمپانی اعلام کرده که تابستان امسال با عرضه آپدیتی نرم افزاری مشکل را حل خواهد کرد. برای آنکه تا آن زمان بتوان با مشکل گرم شدن گوشی های فوق کنار آمد، سونی توصیه کرده که در طول روز چندین بار این دستگاه ها خاموش شوند، به خصوص وقتی که در حال شارژشدن هستند. همچنین افزوده است که دارندگان ناراضی اکسپریا زد ۳ پلاس و زد ۴ می توانند با مرکز پشتیبانی شرکت تماس بگیرند و برای بهبود وضعیت راهنمایی شوند.

 

کسانی که این مشکل را عملا روی اکسپریا زد ۳ پلاس تجربه کرده اند می گویند این وسیله هنگام بازی کردن، تماشای ویدیو روی نت فلیکس با کیفیت اچ دی و حین ضبط ویدیو با دوربین بسیار گرم می شود. برای آنکه بتوان نگاه فنی تری به موضوع کرد و آن را دقیق تر بررسی کرد، مهندسان بر گوشی اکسپریا زد ۴ آزمایش CPU-Z انجام دادند. نتایج این آزمایش تایید کرد که هنگام گرم شدن دمای چیپ اسنپدراگون به ۶۷ درجه سلسیوس می رسد.

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها