Loading...

بلک بری در حال کار بر روی یک گوشی اندرویدی است !

بلک بری در حال کار بر روی یک گوشی اندرویدی است !
مدت نسبتا زیادی است که کمپانی کانادایی بلک بری (BlackBerry) حال روز خوبی ندارد. متاسفانه تمام سیاست های این کمپانی هم برای خروج از بحران مالی با شکست مواجه شده است.

کار به جایی رسیده که شرکت های بزرگ برای خرید بلک بری اعلام آمادگی کرده اند.اکنون خبرگزاری رویترز گزارش کرده که بلک بری به عنوان آخرین تلاش خود برای بازگشت به بازار های موبایل ، در حال کار بر روی یک گوشی اندرویدی است.تلاش ناموفقی که کمپانی بزرگ نوکیا در ماه های آخر عمر خود انجام داد و به نتیجه نرسید.

 

بر اساس این گزارش، سیاست جدید بلک‌بری تمرکز بر نرم افزار و مدیریت دستگاه به جای انحصارگرایی در حوزه سیستم‌عامل است. بلک‌بری سیستم عامل مخصوص خود را بر روی گوشی‌هایش قرار می‌دهد. هم اکنون این شرکت کمتر از یک درصد بازار را در اختیار دارد.

یکی از سخنگویان این شرکت در واکنش به خبر رویترز می گوید :

بلک‌بری در مورد شایعات و شنیده‌ها اظهارنظری نمی‌کند و ما تعهد خود را به بلک‌بری ۱۰ که امنیت و بهره‌وری بی‌نظیری را عرضه می‌کند، حفظ خواهیم کرد.

blackberry 1

بلک‌بری با اکوسیستم اندروید بیگانه نیست. این شرکت در بلک‌بری ۱۰ عملکردی مشابه با عملکرد برنامه‌های اندرویدی را به طور متناوب گنجانده است و برنامه مشهور BBM Messenger اش نیز برای iOS و اندروید عرضه شده است. علاوه بر این، بلک‌بری همکاری امنیتی جدیدی با سامسونگ به منظور ارتقای امنیت سیستم Knox منعقد کرده است. این شرکت حتی با گوگل نیز در راستای افزایش قابلیت‌های امنیتی اندروید همکاری نزدیکی دارد.رابطه خبرگزاری رویترز با بلک‌بری نیز در نوع خود جالب بوده است. خبر خرید بلک‌بری توسط سامسونگ اولین‌بار توسط رویترز منتشر شد که با واکنش منفی بلک‌بری و تکذیب شدید آن روبرو شد. حالا باید دید این خبر که می‌تواند تاثیر بالایی در بازار بلک‌بری داشته باشد، تا چه میزان با واقعیت سازگار خواهد بود.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها