Loading...

آیفون بعدی: تکنولوژی Force Touch و دوربین 12 مگاپیکسلی

آیفون بعدی: تکنولوژی Force Touch و دوربین 12 مگاپیکسلی
گروه KGI با انتشار گزارشی درباره آیفون بعدی به تعدادی از ویژگی هایی که احتمالاً در آیفون بعدی اپل وجود خواهند داشت اشاره کرده است. همانطور که قبلاً هم گفته شده بود آیفون بعدی از تکنولوژی Force Touch استفاده خواهد کرد.

این ویژگی که بر اساس میزان فشار کاربر بر روی صفحه نمایش می تواند عملکردهای متفاوتی داشته باشد هم اکنون در اپل واچ  و همچنین مک بوک های جدید اپل (به جز نسخه Air) وجود دارد. همین موضوع باعث شده است تا احتمالاً ضخامت آیفون بعدی 0.2 میلیمتر بیشتر از نسخه کنونی باشد.

همچنین طول و عرض دستگاه نیز 0.15 میلی متر بزرگتر شده اند و این اولین بار خواهد بود که محصول جدید اپل ضخیم تر از نسخه قبلی خودش خواهد شد. برای رفع هرگونه ابهام درباره خم شدن آیفون، اپل قصد دارد تا از آلیاژ آلومینیوم 7000 برای ساخت بدنه آیفون بعدی استفاده کند.

درباره رنگ طلایی آیفون نیز آن طور که مشخص است این رنگ تبدیل به طلایی سرخ خواهد شد و بیشتر به رنگ طلایی نزدیک خواهد شد. رنگ طلایی کنونی آیفون بیشتر به زرد شباهت دارد. در مورد رنگ خاکستری نیز گفته شده است که این رنگ کمی تیره تر خواهد شد تا تمایز آن با نسخه نقره بیشتر مشخص باشد.

همچنین آیفون بعدی اپل که به احتمال زیاد iPhone 6s نام خواهد داشت از دوربینی 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و این برای اولین بار خواهد بود که اپل بعد از سری 4 دوربین آیفون را ارتقاء می دهد.

پیش بینی ها و گزارش های منتشر شده توسط این گروه قبلاً از صحت و دقت بالایی برخوردار بودند و حالا باید صبر کنیم و ببینیم که آیا آیفون بعدی واقعاً این ویژگی ها را خواهد داشت؟!

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها