Loading...

دو گلکسی جدید سامسونگ مخصوص عاشقان سلفی

دو گلکسی جدید سامسونگ مخصوص عاشقان سلفی
وجود فلش در دوربین سلفی یا همان دوربین جلو تلفن‌های هوشمند چندان مرسوم نیست، اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد با دو تلفن هوشمند جدیدش، یعنی Galaxy J5 و Galaxy J7، نشان دهد می‌توان فلش را برای دوربین جلو نیز در نظر گرفت، بدون اینکه اتفاقی غیرعادی رخ دهد.

دو تلفن میان‌رده جدید سامسونگ به‌تازگی معرفی شده‌اند و برای افرادی که نمی‌خواهند پول زیادی برای تلفن هوشمند بپردازند انتخاب خوبی محسوب می‌شوند.

باز هم سامسونگ و معرفی محصول جدیدی که چندی بود نقل شایعات و خبرهای جسته‌گریخته بود. کره‌ای‌ها ثابت کرده‌اند برای معرفی محصولات جدید نیازی به بوق و کرنا و مراسم بزرگ و پرهزینه ندارند؛ مثلا بیست و نهم خرداد، سامسونگ از دو محصول جدیدش بدون هیاهوی خبری رونمایی کرد: Galaxy J5 و Galaxy J7.

این دو محصول اولین سری تلفن‌های هوشمند سامسونگ با فلش LED جلو دستگاه‌اند. بله! اهمیت تصاویر سلفی بالاخره برای کره‌ای‌ها هم مسجل شد و ابزاری معرفی کردند که خیال عاشقان سلفی را برای ثبت عکس‌های باکیفیت و با نور مناسب آسوده‌تر می‌کند.

از این دو محصول در چند هفته گذشته خبرهایی منتشر شده بود و تقریبا تمام قطعات و سخت‌افزارهایش لو رفته بود، اما بزرگ‌ترین مشخصه آنها همان فلش دوربین دوم است. سری گلکسی J همراه با دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی و فلش LED عرضه می‌شود که به ثبت تصاویر سلفی در شرایط کم‌نور کمک شایانی می‌کند.

 

 

 

البته از جدید بودن این دو دستگاه این‌طور برداشت نکنید که این محصولات نوپا حتما سخت‌افزار قدرتمندی دارند، بلکه، برعکس، سری گلکسی J آن‌چنان قوی محسوب نمی‌شوند، ولی نسبتا قابل قبول‌اند. رم ۱.۵ گیگابایتی، فضای داخلی ۱۶ گیگابایتی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه MicroSD، دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی عقب و جلو، نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچ به‌ترتیب برای مدل‌های J5 و J7 با رزولوشن اچ‌دی و در آخر باتری‌های ۲۲۰۰ و ۳۰۰۰ میلی‌آمپری از مشخصات فنی این دو محصول است.

 

 

هر دو از اندروید لالیپاپ ۵.۱ بهره می‌برند و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی نخست برای بازار چین عرضه می‌شوند. J5 حدود ۲۲۵ دلار و J7 حدود ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. هنوز به‌طور مشخص سخنی از عرضه بین‌المللی این دو محصول به میان نیامده، ولی ما امیدواریم این اتفاق به‌زودی رخ دهد.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها