Loading...

بلک‌بری به‌دنبال ساخت گوشی ضدباکتری است

بلک‌بری به‌دنبال ساخت گوشی ضدباکتری است
شرکت بلک‌بری در صدد ساخت گوشی ضدباکتری است تا کارکنان بیمارستان‌ها را از شر ضدعفونی کردن گوشی‌شان خلاص کند. با تولید این گوشی دیگر لازم نیست پزشکان و پرستاران برای ورود به بیمارستان گوشی‌شان را ضدعفونی کنند تا مبادا آلودگی وارد بیمارستان شود.

جان چن، مدیرعامل شرکت بلک‌بری، عنوان کرده که این شرکت ممکن است گوشی هوشمند ضدباکتری تولید کند تا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده شود. ضدباکتری بودن این گوشی می‌تواند نگرانی پرستاران و پزشکان و افرادی را که در محیط‌های بیمارستانی و درمانی کار می‌کنند و همیشه نگران آلودگی دستگاهشان هستند، برطرف کند. افرادی که در بیمارستان‌ها کار می‌کنند مجبورند همیشه موقع ورود و خروج گوشی‌شان را با الکل ضدعفونی کنند تا جرم‌ها از طریق گوشی وارد بیمارستان نشود و آنجا را آلوده نکند.

 

او این خبر را در جریان مراسمی در کانادا اعلام کرد که برای رونمایی از پروژه آزمایشی سیستم هشدار و پیام پرتابل برای استفاده در مراکز بیمارستانی برگزار شده بود. بلک‌بری در این پروژه با شرکت‌های ThoughtWire و Cisco Systems همکاری می‌کند و وظیفه فراهم کردن نرم‌افزار و دستگاه‌های مربوط را بر عهده دارد.

 

جان چن این خبر را یک روز پس از آن اعلام کرد که این شرکت تایید کرد در حال ساخت یک گوشی اندرویدی است، به‌شرط آنکه بتواند همانند قبل گوشی ایمن تولید کند. از زمان آمدن جان چن و با توجه به  کاهش شدید فروش گوشی‌های این شرکت، تصمیم بر این شد که بلک‌بری تمرکزش را بیشتر به تولید نرم‌افزار معطوف کند. حالا باید دید تولید محصولات خاص این‌چنینی ممکن است نام این شرکت کانادایی را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد یا خیر.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها