انفجار آیفون ۶ کاربر هندی و بی اعتنایی نمایندگی اپل برای جبران خسارت !
آقای Yadav گوشی آیفون ۶ خود را که از مدل های ۶۴ گیگابایتی و خاکستری رنگ بود، چند روز پیش از این ماجرا خریداری کرده و بابت آن ۹۴۳ دلار هزینه پرداخت نموده بود.گذشته از علت انفجار این گوشی ، جالب است بدانید نه فروشنده گوشی و نه نمایندگی اپل به هیچ وجه مسئولیت جبران خسارت این شخص را به عهده نگرفته اند.
بعد از این که گوشی آیفون ۶ این آقا سرد شد، وی آن را به فروشگاهی که گوشی را از آن جا خریداری کرده بود برد ولی به او اعلام کردند که باید گوشی خود را به مرکز خدمات اپل ببرد. آقای Yadav به این مرکز مراجعه کرد اما مرکز خدمات اپل از ثبت شکایت این شخص خودداری نمود و به جای آن به وی گفته شد که می توانند بقایای سوخته آیفون ۶ را نزد خود نگه دارند و بروزرسانی اپل را برای وی نصب نمایند! این کاربر بخت برگشته که ار این اتفاقات بسیار ناراحت شده بود در نهایت به اداره پلیس رفت و شکایتی را تنظیم کرد. آن چه که تا الان مشخص است این است که آقای Yadav گوشی خود را از دست داده در حالی که اصولا باید گارانتی محصول شامل حال وی می شد.