Loading...

همه چیز تمام: Axon، تلفنی جذاب و شیک از ZTE

از یک ماه پیش شایعاتی ضعیف از گوشه و کنار به گوش می‌رسید و حاکی از این بود که ZTE قصد دارد یک تلفن هوشمند اندرویدی رده بالا را در بازار آمریکا عرضه کند. این مدل که Axon نام دارد، قرار است سه‌شنبه همین هفته طی مراسمی رسمی رونمایی شود.

پس تا 4 روز دیگر جزئیات و مشخصات کامل و البته قیمت این زیبای هوشمند را خواهیم فهمید. ماه گذشته تنها شایعاتی اندک حول این اسمارتفون وجود داشت، اما حالا لااقل تعدادی عکس از آن داریم!
این موبایل دارای دوربین اصلی با لنز دوگانه خواهد بود. گرچه نمی‌دانیم دوربین‌های آن چند مگاپیکسلی هستند، اما می‌دانیم که توانایی فوکوس بسیار سریع و فیلم‌برداری 4K را دارد. همچنین قاعدتا باید بتوانید پس از ثبت عکس روی نقطه خاصی فوکوس کرده، و با ایجاد یک پس زمینه محو عکس‌هایی زیبا خلق کنید. نیازی به گفتن نیست که این دوربین هرآنچه که اچ‌تی‌سی One M8 می‌توانست انجام دهد، برای شما انجام خواهد داد، البته خوشبختانه این دوربین از دوربین ضعیف One M8 بهتر است. دوربین جلوی Axon می‌تواند تنها با لبخند زدن عکس بگیرد!
ZTE همچنین می‌گوید این دستگاه نخستین دستگاه موبایل موجود در ایالات متحده است که به صورت واقعی دارای قابلیت ضبط و پخش hi-fi است (hi-fi تکنولوژی صوتی است که موجب بالا رفتن کیفیت صدا، کاهش نویز و اعوجاج در صدا و افزایش چشمگیر دقت فرکانسی می‌شود). این دستگاه دارای میکروفونی دوگانه برای ضبط صدا با کیفیت بالا و البته به‌صورت استریو است.
Axon دارای رابط کاربری بسیار کاربردی و ساده و سیستم عامل اندروید است. نسخه سیستم عامل آن بدون شک لالی‌پاپ خواهد بود. به عکس زیر نگاه کنید. الهام عجیبی از نوار معروف ناوبری اپل در شکل آیکون‌ها در عکس سمت راست، و الهام جالب‌تری از تصویر زمینه آی‌پد در 2 عکس سمت چپ دیده می‌شود!
ZTE-Axon-Phone-screen-shotsهمچنین یک پردازنده فوق سریع، 4گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت بالا از جمله ویژگی‌های سخت‌افزاری آن است. همه این‌ها درون بدنه‌ای فلزی، باریک و بسیار زیبا جای گرفته‌اند. این گوشی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و آبی عرضه می‌گردد.
البته اگر از بنده می‌شنوید، باید بگویم که هیچ بقالی، اعتقادی به ترش بودن ماست دلبندش ندارد! پس نمی‌توان بخاطر این کلمات اغراق‌آمیز که ZTE به کار برده، بگوییم که با یک ابرگوشی طرف هستیم. باید صبر کنیم و پس از معرفی نگاهی به آن بیندازیم تا بتوانیم درباره‌اش نظر بدهیم. امیدواریم بتواند طرز تفکرمان را نسبت به کالای چینی عوض کند!

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها