Loading...

آیپادهای جدید اپل احتمالا در سه روز آینده معرفی می‌شوند

آیپادهای جدید اپل احتمالا در سه روز آینده معرفی می‌شوند
آیپادهای اپل یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اپلی‌اند، اما از سال ۲۰۱۲ به بعد این سری محصولات اپل به‌روز نشده‌اند. یکی از دلایل این به‌روز نشدن را شاید بتوان استقبال کم کاربران از آیپادها دانست. اما اکنون، بعد از سه سال، به نظر می‌رسد شاهد نسخه‌های جدید آیپا

اپل سه روز دیگر، یعنی چهاردهم ژوئیه، نسخه‌های جدید آیپاد تاچ، نانو و شافل را معرفی می‌کند. به‌گزارش این وب‌سایت، آیپاد تاچ جدید، که اسم کد آن N102 است، به‌روزرسانی مهم‌تری نسبت به دیگر آیپادها خواهد بود و این‌بار پردازنده‌ای ۶۴ بیتی در آیپاد تاچ شاهدیم. منبع خبر مدل پردازنده آیپاد تاچ جدید را مشخص نکرده، اما، با سابقه‌ای که از اپل سراغ داریم، احتمالا شاهد پردازنده Apple A7 خواهیم بود. A7 پردازنده ۶۴ بیتی است که پیش‌تر آن را روی آیفون ۵اس دیده بودیم. آیپاد نانو، با کد N31A، و آیپاد شافل، با کد N12D، تغییر خاصی ندارند و تنها رنگ‌های جدیدی به این مدل آیپادها اضافه می‌شود.

 

رنگ‌های جدید آیپادها قبلا در نسخه ۱۲.۲ iTunes لو رفته بود. نکته‌ای که در تصویر بالا وجود دارد، که از همین نسخه از iTunes لو رفته، تاریخ ۱۴ ژوئیه است که در آیپاد تاچ نمایش داده می‌شود. بنابراین معرفی آیپادهای جدید در چهاردهم ژوئیه چندان هم دور از ذهن نیست. همان‌طور که در تصویرهای بالا و پایین مشاهده می‌کنید، رنگ آیپادهای جدید آبی پررنگ و طلایی و صورتی تیره‌تری نسبت به قبل خواهد بود.

 

 

بنابراین آیپادهای جدید در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، آبی پررنگ، قرمز، صورتی روشن و طلایی روشن عرضه می‌شوند. متاسفانه به‌جز پردازنده جدید در آیپاد تاچ نسل ششم و رنگ‌های جدید، اطلاعی از مشخصات سخت‌افزاری آیپادها نداریم. آیپاد تاچ و آیپاد نانو کنونی در اکتبر ۲۰۱۲ معرفی شده‌اند و آیپاد شافل موجود را نیز استیو جابز در سال ۲۰۱۰ معرفی کرد.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها