Loading...

شرکت HTC در سراشیبی سقوط

شرکت HTC در سراشیبی سقوط
متاسفانه شرکت اچ‌تی‌سی در سراشیبی سقوط قرار دارد و در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵ ضعیف‌ترین عملکرد مالی ده سال گذشته این شرکت رقم خورد. خوشبختانه آنها با تدارک پرچمداری برای پایان سال ۲۰۱۵ در صدد جبران این ضررند،

اما هرچه باشد، اکنون وضعیت مالی این شرکت و ارزش سهام‌هایش در بورس وخیم است.

تقریبا عادت کرده بودیم شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی ضرردهی داشته باشد، اما اخیرا در آمار مالی این غول تایوانی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۵ شاهد سوددهی‌اش بودیم. اما باردیگر ورق برگشت و اچ‌تی‌سی در سراشیبی سقوط قرار گرفت و در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۵ ضعیف‌ترین عملکرد مالی در ده سال گذشته را از خود به جای گذاشت.

 

 

در حقیقت اکنون اچ‌تی‌سی در بازار بورس ۱۷.۳۰ میلیون سهم دارد که ارزش هرکدام از این سهم‌ها به ۲.۲۱ دلار رسیده است. این رقم برابر ارزش سهم‌های این شرکت در مارس ۲۰۰۴ است. متاسفانه ضرردهی این شرکت همچنان ادامه دارد و دیگر شگفت‌زده نمی‌شویم اگر اچ‌تی‌سی در ضرردهی رکوردی دیگر به ثبت برساند! شاید اصلی‌ترین دلیل این سقوط را بتوان گوشی HTC One M9 دانست. این گوشی زیبا متاسفانه نتوانست برای اچ‌تی‌سی سودآور باشد و در بازار عملکرد بسیار ضعیفی داشت.

البته باید قبول کنیم در ماه‌های اخیر بازار گوشی‌ها و تبلت‌ها نیز نسبت به گذشته با استقبال کمتری روبرو بوده است و تنها شرکت‌هایی که در این بین سود زیادی به جیب زده‌اند اپل و سامسونگ بوده‌اند. ناگفته نماند اچ‌تی‌سی برای حضور فعال در بازار چین بسیار تلاش کرد، اما با وجود معرفی پرچمداران مختلف در چین نیز نتوانست سود چندانی به دست بیاورد.

خوشبختانه مسئولان اچ‌تی‌سی از این عملکرد ضعیف آگاه‌اند و در تلاش‌اند با ارائه پرچمداری دیگر در اواخر سال ۲۰۱۵ بتوانند بار دیگر به سوددهی برسند. اما آیا پرچمدار جدید می‌تواند برای اچ‌تی‌سی سودآور باشد و روزهای خوشی برای این شرکت دوست‌داشتنی رقم بزند؟ امیدواریم چنین باشد!

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها