Loading...

شایعه: پرچمداران جدید لومیا، بدنه پلی‌کربناتی و قیمت بالایی خواهند داشت

شایعه: پرچمداران جدید لومیا، بدنه پلی‌کربناتی و قیمت بالایی خواهند داشت
تقریبا مدت زیادی گذشته که دنیای ویندوزفون پرچمداری جدید نداشته است. اکنون شایعاتی درباره اولین پرچمداران مایکروسافت تحت برند لومیا به گوش می‌رسد.

آخرین شایعات درباره اولین پرچمداران مایکروسافت یعنی Lumia 940 و Lumia 940 XL اطلاعات جدیدی از این گوشی را منتشر می‌کنند و وب سایت آلمانی که این خبر را منتشر کرده، منبع خود را مورد اعتماد می‌نامد. طبق این شایعات، هردوی این گوشی ها بدنه پلی کربناتی خواهند داشت. احتمالا شما هم در ابتدا مانند ما فکر کردید بدنه پلی کربناتی به معنای ارزان قیمت بودن آنها خواهد بود اما آنطور که بنظر می رسد، لومیا ۹۴۰ ها از آیفون ۶ با بدنه تمام فلزی که از ۶۹۹ دلار و از گلکسی اس ۶ با کیفیت ساخت بالا که از ۵۹۹ دلار قیمت گذاری می شود، گران تر خواهد بود.

 پیش از این اطلاعاتی از مشخصات سخت افزاری این گوشی ها منتشر شده بود ولی منبع جدید، خبر از اضافه شدن اسکنر عنبیه چشم در هر دو مدل داده است. انتظار می رود لومیا ۹۴۰ صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی داشته باشد. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و این رزولوشن، ما را به عدد ۴۲۴ پیکسل در هراینچ می‌رساند. پردازنده اصلی این گوشی، همانند ال‌جی جی۴ اسنپدراگن ۸۰۸ خواهدبود. در کنار این پردازنده ۶ هسته ای، پردازنده گرافیکی Adreno 418 وظیفه انجام امور گرافیکی لومیا ۶۴۰ را برعهده دارد. سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که از طریق MicroSD قابل ارتقا خواهد بود نیز در این گوشی یافت می شود. دوربین اصلی دستگاه نیز رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و در بالای این دوربین شاهد ۳ فلش LED خواهیم بود. دوربین جلویی دستگاه نیز ۵ مگاپیکسلی است.

در سوی دیگر برادر بزرگتر لومیا ۹۴۰ با نام Lumia 940 XL وجود دارد. صفحه نمایش این مدل ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود. در زیر این صفحه نمایش که تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسل در هراینچ دارد، پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ قرار گرفته است. چیپست گرافیکی که در کنار این پردازنده وجود دارد نیز Adreno 430 است. ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا در این مدل نیز یافت می‌شود. همانند لومیا ۹۴۰ اینبار نیز شاهد دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با فلش LED سه گانه در این گوشی هستیم. دوربین جلویی دستگاه نیز رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد.

هردوی این گوشی ها که انتظار می‌رود در ماه نوامبر معرفی شوند، با ویندوز ۱۰ عرضه خواهند شد و همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم قیمتی بیشتر از آیفون و گلکسی اس ۶ خواهند داشت.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها