Loading...

اولین کانسپت از HTC Aero منتشر شد

اولین کانسپت از HTC Aero منتشر شد
چندی است که اخبار مختلفی در رابطه با پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسد. متاسفانه One M9 نتوانست برای این شرکت تجربه موفقی باشد و از همین رو این شرکت تایوانی در حال آماده‌سازی پرچمداری جدید برای پاییز امسال است.

حال یک طراح خوش‌ذوق کانسپتی از HTC Aero ساخته و منتشر کرده که دیدنش خالی از لطف نیست.

اخیرا خبرهای زیادی راجع به پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی به نام HTC Aero شنیده‌ایم و انتظار می‌رود این گوشی را پاییز امسال ببینیم. Aero احتمالا همان قهرمانی است که مدیرعامل اچ‌تی‌سی، خانم Cher Wang، در ماه ژوئن از آن صحبت کرده بود.

براساس آخرین شایعات، Aero چهارمین گوشی اچ‌تی‌سی است که صفحه نمایشی با رزولوشن QHD دارد، اما مشخص نیست آیا اندازه صفحه نمایش این گوشی نیز ۵.۲ اینچی است یا با گوشی کوچک‌تر یا بزرگ‌تری روبروییم. علاوه بر این، دوربین اصلی دستگاه توانایی شکار عکس‌ها را با فرمت RAW دارد و لنزی که روی آن نصب می‌شود حداکثر گشودگی دیافراگم f/1.9 دارد. بعید نیست این بار اچ‌تی‌سی قید دوربین‌های توشیبا را بزند و برای دوربین اصلی دستگاه سراغ سنسور بهتری برود.

اگرچه این اطلاعات اندک است و نمی‌توان با اتکا به آنها رندری از Aero ساخت، تصویری که پیش از معرفی HTC One M9 منتشر شده بود منبع خوبی برای الهام گرفتن Hasan Kaymak، طراح این کانسپت‌ها، بود. البته Kaymak هنوز طرحی از پشت گوشی منتشر نکرده است که دلیل آن را می‌توان به نبود اطلاعات راجع به این گوشی نسبت داد.

همان‌طور که گفتیم، Aero اولین گوشی با صفحه نمایش QHD ساخت این غول تایوانی نیست و پیش از این گوشی‌های One M9+ ،One E9 و One ME هم با نمایشگری با رزولوشن QHD عرضه شده‌اند.

با توجه به آمار مالی بسیار بد اچ‌تی‌سی در سه‌ماهه اخیر، این شرکت واقعا به یک «قهرمان» نیاز دارد. آیا به نظر شما HTC Aero می‌تواند قهرمان این شرکت باشد و اوضاع نابه‌سامان مالی این شرکت را بهبود ببخشد؟

در ادامه می توانید تصاویر رندر از HTC Aero را مشاهده کنید.

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها