Loading...

درز مشخصات مختلف قلم سامسونگ گلکسی نوت 5

درز مشخصات مختلف قلم سامسونگ گلکسی نوت 5
این روزها نام گلکسی نوت ۵ در وب‌سایت‌های فناوری فراوانی می‌چرخد و این بار خبرها در مورد S Pen است. اخیرا تصاویر مربوط به قلمی که قرار است به همراه این فبلت عرضه شود در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. رنگ بدنه قلم، همان‌طور که انتظار می‌رفت، مایل به

روزبه‌روز به معرفی گلکسی نوت ۵ نزدیک‌تر می‌شویم. شایعات از ماه اوت به عنوان موعد تحقق این امر یاد می‌کنند که کمتر از دو هفته تا فرارسیدن آن فاصله داریم. تا امروز شایعات مختلفی از این گجت به دستمان رسیده و اطلاعات مربوط به آن را از زبان وب‌سایت‌های فناوری شنیده‌ایم. این روزها نام گلکسی نوت ۵ در وب‌سایت‌های فناوری فراوانی می‌چرخد و این بار خبرها در مورد S Pen است. اخیرا تصاویر مربوط به قلمی که قرار است به همراه این فبلت عرضه شود در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. رنگ بدنه قلم، همان‌طور که انتظار می‌رفت، مایل به طلایی است. طبق آنچه در تصاویر دیده می‌شود، از تغییری انقلابی در S Pen خبری نیست؛ به‌جز یک مورد.

با دقت در تصاویر، در انتهای S Pen شکافی دیده می‌شود که احتمال می‌رود در راستای سازگار کردن قلم با قابلیت خروج خودکار از بدنه باشد؛ ویژگی‌ای که چندی پیش در پتنت‌های ثبت‌شده سامسونگ شناسایی شده بود. بنابراین این فکر در ذهن تقویت می‌شود که احتمالا گلکسی نوت ۵ نخستین محصولی باشد که سامسونگ آن را به قابلیت خروج خودکار قلم از بدنه مجهز می‌کند. بدنه S Pen جدید نیز فلزی است و این بار سامسونگ تلاش بیشتری صرف زیباتر کردن آن کرده. با در نظر گرفتن این نکته که اس پنی با دو طول متفاوت داریم، احتمالا این امکان وجود دارد که انگشتتان را روی انتهای قلم فشار دهید و قلم خارج شود؛ شبیه عملکردی که در خودکارهای فشاری دیده‌ایم.

طبق آنچه از شایعات و اخبار منتشرشده تا امروز در مورد گلکسی نوت ۵ شنیده‌ایم، پردازنده فبلت آینده سامسونگ اگزینوس 7422 به‌همراه ۴ گیگابایت رم است. ظاهرا صفحه نمایش همچنان در همان اندازه ۵.۷ نگه داشته شده و رزولوشنی برابر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. پیش‌بینی می‌شود با گجتی زیبا و قدرتمند طرف باشیم که طرفداران سری گلکسی نوت را راضی می‌کند. سامسونگ معمولا فبلت‌های سری گلکسی نوت را در مراسم IFA ماه سپتامبر معرفی می‌کند، اما، این‌طور که پیداست، امسال کمی پیش‌قدم شده تا میزان فروش گجت آیفون ۶اس اپل را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از برتری‌های اپل هنگام معرفی آیفون جدید در دسترس قرار گرفتن محصول به‌فاصله چند هفته پس از معرفی است. برای آنکه سامسونگ رقابت با اپل را افزایش دهد، انتظار می‌رود وقفه چندین ماهه معرفی تا عرضه سامسونگ نیز در مورد گلکسی نوت ۵ به چندین هفته کاهش پیدا کند.

منبع: 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها