Loading...

نگران نباشید؛ آیفون 6S پلاس خم نمی‌شود!

نگران نباشید؛ آیفون 6S پلاس خم نمی‌شود!
عکس‌های جدیدی که از بدنه پشت آیفون 6 اس پلاس فاش شده احتمال استفاده از آلومینیوم سری 7000 را، که قبلا نیز طرح شده بود، قوت می‌بخشد و به نظر می‌رسد اپل بدنه آیفون 6 اس پلاس را محکم‌تر از نسل قبلی این دیوایس خواهد ساخت.

سال گذشته کمی پس از عرضه آیفون 6 پلاس وقتی فیلم خم شدن این دیوایس منتشر شد، انتقادات بسیاری به سوی اپل و آیفون‌های جدیدش روانه شد. حالا اپل تصمیم گرفته این ناکامی را در نسل بعدی آیفون‌هایش جبران کند و آنها را با بدنه‌ای محکم‌تر راهی بازار کند تا به‌راحتی و تنها با فشار دست امکان خم کردن آنها وجود نداشته باشد.

تصاویری که به‌تازگی از پوسته پشت آیفون 6 اس پلاس فاش شده نشان می‌دهد در ساخت بدنه این گوشی از مواد باکیفیت‌تری استفاده شده تا از خم شدن گوشی پیشگیری شود.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، پوسته کلی شبیه نسل قبلی این دیوایس است و تنها تفاوت‌هایی جزئی با آن دارد. بزرگ‌ترین تغییرات همان پیچ‌هایی است که در تصاویر نیز با دایره قرمز نشان داده‌ایم. در سمت چپ و بالای آیفون 6 اس پلاس یکی از این پیچ‌ها قرار گرفته و بلندگوهای این دیوایس را در جای خود نگه می‌دارد. این بخش کمی با آیفون 6 پلاس تفاوت دارد و نشان می‌دهد بلندگوهای این دیوایس تغییر یافته‌اند.

منبعی که خبر را منتشر کرده می‌گوید که بخش پشتی آیفون 6 اس پلاس از آیفون 6 پلاس محکم‌تر به نظر می‌رسد. احتمالا این مشاهدات در راستای شایعاتی است که از استفاده از آلومینیوم 7000 برای ساخت بهتر آیفون‌های جدید خبر می‌داد. انتظار می‌رود نسل جدید آیفون‌های اپل، که پاییز امسال عرضه می‌شود، با رکورد خیره‌کننده 85 تا 90 میلیون سفارش اولیه مواجه شود.

 

 

 

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها