Loading...

گوشی قدرتمند LG Bello II هوای جیب شما را دارد!

گوشی قدرتمند LG Bello II هوای جیب شما را دارد!
ال‌جی در سال 2014 سری L گوشی‌های خود را برای تصاحب بازارهای نوظهور ارائه کرد. حالا شاهد معرفی عضو جدید این خانواده، LG Bello II، هستیم.

برای تصاحب بازارهای سوم جهان، ال‌جی این بار Bello II را عرضه می‌کند؛ میان‌رده‌ای پرقدرت که امیدوار است جایش را در بازارهای هند و امریکای لاتین به‌خوبی LG L Bello باز کند.

صفحه نمایش بزرگ و 5 اینچی این میان‌رده شاید یکی از نکاث مثبتی باشد که کاربران را به سمت خودش جذب کند. رزولوشن 854×480 پیکسلی کیفیت و وضوح خوبی برای کاربر فراهم می‌کند. در کنار این صفحه نمایش خوب، وزن 155 گرمی دستگاه نیز ممکن است دلیل انتخاب و خرید آن برای کاربر شود.
پردازنده چهارهسته‌ای با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز در کنار 1 گیگابایت رم خیال کاربر را بابت اجرای اپلیکیشن‌ها و پردازش اطلاعات سنگین راحت می‌کند.
8 گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره اطلاعات و پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا سقف 32 گیگابایت نیز نگرانی در مورد کمبود فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را از بین می‌برد.

مهم‌ترین دلیل فروش خوب LG L Bello دوربین‌های اصلی و دوم آن بود. ال‌جی با در نظر گرفتن این امر کوشیده دوربین‌های LG Bello II قدرت بیشتری داشته باشند تا به‌نوعی ضمانت فروش خوب این محصول باشد. دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار LED Flash قوی برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی با قابلیت Selfie Flsah برای گرفتن سلفی‌های بهتر در محیط‌هایی که نور کمی دارند ویژگی‌هایی است که پیش‌تر در سری G دیده شده بود.
استفاده از اندروید 5.1.1 از لحاظ نرم‌افزاری کاربر را در آخرین پله تکنولوژی قرار می‌دهد و باتری 2540 میلی‌آمپرساعتی امکان استفاده طولانی‌مدت از این گوشی را برای کاربر فراهم می‌کند.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها