Loading...

این احتمالا اولین نگاه ما به Galaxy S6 Edge Plus است

این احتمالا اولین نگاه ما به Galaxy S6 Edge Plus است
دیگر زمان چندانی تا معرفی فبلت‌های جدید سامسونگ باقی نمانده است. ۲۱ مردادماه شاهد معرفی نوت ۵ و همچنین فبلت Galaxy S6 Edge Plus خواهیم بود، اما لازم نیست تا آن زمان صبر کنید تا با ابعاد اس۶ اج پلاس آشنا شوید!

روز گذشته وب‌سایت آلمانی All About Samsung عکس‌هایی از فبلت جدید سامسونگ منتشر کرد. این تلفن، که صفحه نمایشی خمیده در دو طرف دارد،‌ احتمالا Galaxy S6 Edge Plus نام می‌گیرد و نسخه بزرگ‌تر گوشی اس۶ اج است. ارتفاع این گوشی هم‌اندازه گلکسی نوت ۴ است، اما پهنای آن، همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید، کمتر از نوت ۴ است. به‌گزارش این وب‌سایت، صفحه نمایش خمیده دستگاه نیز اندازه‌ای ۵.۷ اینچی دارد که از برادر ۵.۱ اینچی خود بزرگ‌تر است.

مشخصات کامل سخت‌افزار این گوشی هنوز منتشر نشده و به نظر می‌رسد باید تا زمان معرفی آن صبر کنیم، اما آنچه می‌دانیم این است که اس۶ اج پلاس با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. نسخه اندروید دستگاه نیز ۵.۱.۱ است و آخرین نسخه رابط کاربری تاچ ویز هم روی آن نصب شده.

البته پیش‌تر در شایعات شنیده بودیم که پردازنده احتمالی این تلفن هوشمند چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ ساخت شرکت کوآلکام است، اما احتمال دارد این شایعه حقیقت نداشته باشد و بار دیگر سامسونگ پردازنده‌های سری اگزینوس خود را به سری اسنپدراگون ترجیح دهد.

انتظار می‌رود اس۶ اج پلاس، همزمان با نوت ۵، در تاریخ ۲۱ مردادماه سال جاری معرفی شود. می‌توان گفت سامسونگ، با معرفی فبلت‌های جدیدش در این تاریخ، می‌خواهد خودش را برای مقابله با آیفون‌های جدید اپل آماده کند که شهریورماه عرضه خواهد شد.

 

 

 

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها