Loading...

از هر ۳ تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۶ یکی دوسیم‌کارته خواهد بود

از هر ۳ تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۶ یکی دوسیم‌کارته خواهد بود
هر روز گوشی‌های دوسیم‌کارته بیشتری در بازار می‌بینیم، به شکلی که برخی شرکت‌ها، مانند سونی، پرچمدارشان را تنها در نسخه دوسیم‌کارته عرضه می‌کنند. به نظر می‌رسد روند تولید گوشی‌های دوسیم‌کارته نه‌تنها کندتر نمی‌شود،

بلکه در سال آینده میلادی تعداد بسیار بیشتری گوشی دوسیم‌کارته به فروش خواهد رسید.

امروزه تعداد زیاد و زیادتری از کارخانه‌های سازنده موبایل، که معمولا هم چینی‌اند مانند Oppo و BLU، گوشی‌های دوسیم‌کارته عرضه می‌کنند. حتی برخی از این تلفن‌های هوشمند دوسیم‌کارته می‌توانند همزمان دو سیم‌کارت فعال و یک کارت حافظه جانبی داشته باشند، ولی در برخی دیگر برای داشتن دو سیم‌کارت باید قید کارت حافظه جانبی را زد، یا برای کارت حافظه قید یکی از سیم‌کارت‌ها را.

براساس اطلاعاتی که Strategy Analytics منتشر کرده، انتظار می‌رود فروش گوشی‌های دوسیم‌کارته همه مدل‌ها در سال ۲۰۱۶ رشد ۱۹ درصدی داشته باشد. این عدد به این معنی است که فروش ۵۱۶ میلیون گوشی هوشمند دوسیم‌کارته در سال ۲۰۱۶ پیش‌بینی شده. بد نیست اشاره کنیم میزان فروش گوشی‌های هوشمند دوسیم‌کارته در سال جاری میلادی نیز ۴۳۱ میلیون دستگاه پیش‌بینی شده است.

علاوه بر این، در این گزارش آمده که در سال ۲۰۱۶ شاهد فروش ۱/۵ میلیارد گوشی هوشمند خواهیم بود و فروش ۵۱۶ میلیون گوشی دوسیم‌کارته به این معنی است که از هر سه تلفن هوشمندی که در این سال به فروش می‌رسد، یکی دوسیم‌کارته خواهد بود.

بیشترین میزان فروش گوشی‌های هوشمند دوسیم‌کارته در کشورهای چین و هند است، چراکه در این کشورها حق انتخاب بیشتری میان اپراتورهای مختلف موبایلی وجود دارد. شرکت‌های سامسونگ، لنوو و Micromax شرکت‌هایی شناخته شده‌اند که بیشترین بازاریابی و سودآوری را در زمینه ساخت تلفن‌های هوشمند دارند. در طرف دیگر هم اپل قرار دارد که به آن «بازنده بزرگ» می‌گویند، چراکه این شرکت هیچ گوشی دوسیم‌کارته‌ای تولید نکرده و، به‌نقل از این گزارش، بازار بزرگی را از دست داده است.

البته این نکته را هم فراموش نکنیم که اپل در سال‌های اخیر نشان داده به‌دنبال حذف سیم‌کارت از دستگاه‌های خودش است و با عرضه اپل سیم در آیپد ایر ۲ عرضه‌شده در امریکا این موضوع را به شکلی دیگر بیان کرد. در حقیقت اپل قصد دارد، به‌جای عرضه دستگاه‌های دوسیم‌کارته، درگاه سیم‌کارت را به‌کلی حذف کند و در عوض بتوان به‌شکل نرم‌افزاری میان اپراتورهای مخابراتی مختلف سوییچ کرد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها