Loading...

معرفی رسمی هوآوی Honor 4A: جنگ با شیائومی آغاز می‌شود

معرفی رسمی هوآوی Honor 4A: جنگ با شیائومی آغاز می‌شود
روز گذشته، سی‌ام تیر، و درست یک روز مانده به معرفی Honor 4A یک منبع چینی از مشخصات این گوشی ارزان‌قیمت پرده برداشت و امروز شاهد معرفی رسمی این گوشی توسط هوآوی هستیم.

لو رفتن مشخصات Honor 4A در روز گذشته یکی از مهم‌ترین اخباری بود که در دنیای تکنولوژی منتشر شد. گمانه‌زنی‌ها در مورد این گوشی ارزان‌قیمت هوآوی بسیار بود و اکثر کارشناسان مشخصاتی را که منبع چینی اعلام کرده بود غیرواقعی می‌دانستند، چرا که آن مشخصات لورفته برای گوشی‌ای ارزان‌قیمت بسیار قوی بود. هوآوی امروز، 31 تیر، Honor 4A را رسما معرفی کرد. حال به مشخصات رسمی این گوشی نگاهی می‌اندازیم تا ببینیم مشخصات لورفته قبلی چه قدر با مشخصات رسمی گوشی همخوانی دارد.


منبع چینی اعلام کرده بود هوآوی Honor 4A صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل دارد. اکنون که به گوشی نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که Honor 4A واقعا از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل برخوردار است.
تراشه اسنپدراگون 210 با پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.1 گیگاهرتز از این محصول ارزان‌قیمت گوشی قدرتمندی می‌سازد.
یکی از ایراداتی که کارشناسان به مشخصات لورفته می‌گرفتند وجود 2 گیگابایت رم در کنار پردازنده مرکزی بود. حالا که هوآوی مشخصات Honor 4A را اعلام کرده می‌بینیم وجود 2 گیگابایت رم در این گوشی حقیقت دارد و این ویژگی می‌تواند Honor 4A را به محصولی بی‌رقیب در میان گوشی‌های ارزان‌قیمت تبدیل کند. اندروید 5.1 در کنار رابط کاربری Emotion UI 3.1 هوآوی نیز می‌تواند قدرت نرم‌افزاری و کارایی بالایی در اختیار کاربر قرار دهد.
در مشخصات لورفته هیچ صحبتی ازدوربین‌های اصلی و دوم Honor 4A نشده بود. امروز، با نگاه به مشخصاتی که هوآوی منتشر کرده، متوجه می‌شویم این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن دارد. باتری Honor 4A، همان‌طور که پیش‌بینی شده بود، باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی است و برای استفاده طولانی‌مدت کاربر از گوشی مناسب است.

 


 


این گوشی به‌طور پیش‌فرض فقط از 3G پشتیبانی می‌کند و قیمتش 96 دلار است؛ اما جای نگرانی نیست! این محصول یک نسخه 4G نیز دارد که با کمی هزینه اضافی در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت نسخه 4G این دستگاه 112 دلار است.
با توجه به مشخصات و بازه قیمت Honor 4A، این گوشی توانایی تبدیل شدن به یکی از محصولات پرفروش هوآوی را دارد، اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد عرضه جهانی این گوشی در دسترس نیست و در حال حاضر این محصول فقط در چین به فروش می‌رسد.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها