Loading...

آمار و ارقام اپل برای سه‌ماهه سوم 2015

آمار و ارقام اپل برای سه‌ماهه سوم 2015
تیم کوک در مورد تعداد اپل واچ‌های فروخته‌شده صحبتی نکرده و صرفا به انتشار اخباری در مورد این محصول پوشیدنی اپل بسنده کرده است. میزان فروش اپل در سه‌ماهه سوم چگونه خواهد بود؟

اپل روز سه‌شنبه سی‌ام تیرماه درآمد و میزان فروش محصولاتش را اعلام کرد، اما از اعلام تعداد اپل واچ‌های فروخته‌شده سر باز زد و فقط به ذکر نکاتی در این مورد بسنده نمود. آنچه از پیش هم مشخص بود فروش استثنایی آیفون6 است که تیم کوک نیز تاییدش کرد.

در این مطلب به قسمت‌های بارز این گزارش مالی اپل می‌پردازیم.
 

آیفون: پیشرو گوشی‌های هوشمند
کوک به فروش خوب آیفون اشاره می‌کند و می‌گوید هر سال بالای 59 درصد درآمد شرکت حاصل از فروش آیفون است. میزان رضایت مشتریان از آیفون نشان می‌دهد این محصول بالاترین درجه کیفی را میان برندهای گوشی‌های هوشمند دارد؛ چنان که، به‌گفته تیم کوک، 86 درصد کسانی که قصد دارند گوشی هوشمند بخرند به آیفون به‌عنوان اولین انتخاب نگاه می‌کنند.

 


 


مک به‌دنبال شکست PC ها
به‌نقل از شرکت بین‌المللی اطلاعات (IDC) مقدار 12 درصد سهم بازار تکنولوژی به کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها مربوط است. مک با رشد 9 درصدی سعی می‌کند سایر رقبای این عرصه را شکست دهد. در حال حاضر نسبت به سه‌ماهه سوم سال پیش سهم مک در بازار 33 درصد رشد کرده است و اپل همچنان با قدرت و اشتیاق به ساخت لپ‌تاپ‌هایی حتی باریک‌تر ادامه می‌دهد.

 


 


اپل واچ و فروش تحسین‌برانگیز
تیم کوک از اعلام تعداد اپل واچ‌های فروخته‌شده سر باز زد تا رقبای اپل در این حیطه به اطلاعات فروش آنها دسترسی نداشته باشند.
او فقط به این نکته اشاره کرد که این محصول پوشیدنی عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازار داشته و فروشش از اولین نسخه‌های آیفون و آیپد بیشتر بوده است. اپل در ماه آوریل از فروش 90 درصدی اپل واچ خبر داده بود و این بار اعلام کرد فروش اپل واچ در ماه ژوئن بسیار بیشتر از ماه‌های آوریل و مه بوده است. همچنین مدیر مالی اپل نیز اعلام کرده که میزان فروش اپل واچ فراتر از حد تصور مدیران اپل بوده است.

 



 


آیپد با سیر فروش نزولی مواجه شده است
آیپد در سه‌ماهه قبلی با سیر نزولی مواجه شده و نسبت به زمان مشابه سال قبل 3 میلیون دستگاه کمتر فروخته شده است، اما تیم کوک به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌دهد که کاربران بسیاری از آیپد استفاده می‌کنند و به‌هیچ‌وجه خط تولید این محصول متوقف نمی‌شود و امیدوارند با اضافه شدن ویژگی‌های iOS 9 به این محصول، فروش آن دوباره قوت بگیرد.
تیم کوک در ادامه صحبت‌هایش اذعان داشت اپ استور به‌طور شگفت‌انگیزی رو به رشد است، طوری که نسبت به پارسال 24 درصد افزایش داشته و درآمدی حدود 5 میلیار دلار برای اپل ایجاد کرده است.


چین یکی از بازارهای بسیار بزرگ اپل شناخته شده است. استقبال از آیفون در این کشور فوق‌العاده است، طوری که فروش آیفون در این کشور 87 درصد رشد کرده و اپ استور چینی، با 250 هزار اپلیکیشن، رشدی حدود 112 درصد نسبت به مورد مشابه پارسال داشته است. مائستری، مدیر مالی اپل، اعلام کرده که درآمد اپل در چین از 13 میلیارد دلار به 18 میلیارد دلار افزایش یافته و این نشان می‌دهد بازار چین یکی از بازارهای موردعلاقه اپل برای فروش محصولاتش است.

0
بازخوردها
    ارسال نظر
    Day Deal
     

     همیشه با شما خواهیم بود

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسبوک     فروشگاه اینترنتی دی دیل در توییتر    فروشگاه اینترنتی دی دیل در اینستاگرام

      

      

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در تلگرام      فروشگاه اینترنتی دی دیل در پینترنست     فروشگاه اینترنتی دیل دیل در آپارات

     

     

    فروشگاه اینترنتی دی دیل در فیسنما      دی دیل در کلوب    فروشگاه اینترنتی دیل دیل در لنزور 

                   

     

                 تماس با ما            

      

    021-33972251

     

    0935-9494634

     

    شنبه تا چهارشنبه

     

    ساعت 9 الی 17

     

    پنجشنبه ساعت

     

    9 الی 14

     

     

    کد کیو آر فروشگاه




    کوالا دیزاین؛ طراحی سایت، سئو، دیجیتال مار کتینگ

    برند ها